Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

A fine di i recordi di u mondu? Allora simu i campioni !

Hè un studiu scentificu seriu chì a dice. Da quì à u 2027, l'omi ùn seranu più capaci d'andà al di là di e so perfurmenze. I recordi di u mondu ùn saranu più trapassati. Intantu, ind'è noi, ùn ci hè penseru, noi altri Corsi teneremu sempre unepochi di recordi chì nimu ùn puderà francà!



Eccu dunque unepochi di recordi "corsi"...

Prima, per curtesia, per fà piacè à e donne, diceremu chì e nostre sò e più belle! Si discuta què... Certe saranu appena secche, scimarelle, scoglii o tappi, macaru a maiò parte vene astuta, assestata bè, pupuluta... Ma ancu noi altri masci, ùn seremu micca male !

Postu chì parlemu di bellezze, ùn averemu noi unepochi di paisaghji, di lochi, chì facenu di a nostra isula, a più bella terra di u mondu?

Eppò, in tempu d'elezzione chè no'simu, pare ch'ella fussi a Corsica u locu duve avemu u più gran numeru di candidati !

Hè ancu quì ch'ellu ci hè u più gran numeru di vutanti in pettu à l'abitanti... In certi piasucci, sò una manata à stà ci l'inguernu, invece, u ghjornu di l'elezzione, s'anu da affaccà à vutà tutti l'arcifigliulini è i cugini di l'ultimi paisani. Sò sti tramutati chì bellu aspessu sceglieranu u mere di quelli chì ci stanu sempre...

Simu ancu i rè di l'elezzione è di u cunservatisimu ! Hè solu quì chì unepochi sò meri è deputati di leva in pulleva... Chjuccuti ch'elli sò, certi a si provanu sempre à batte i recordi... Scumittite chì questi quì saranu battuti?

Eppò, ùn hè quì ch'ellu ci hè u più di razzisimu? À sente i media parigini, in carrughju, nant'à i muri, in i stadii, ùn ne parlemu... Simu tutti razzisti !

Accantu à i vizii, t'avemu duie qualità quantunque. Hè in Corsica ch'elli opereghjanu i i tercani di a spacca. Pusate nant'à una terrazza, in paese o in cità. Pigliate un fogliu è cuntate quante volte certi anu da passà in vittura, andendu pianu pianu davanti à i caffè per scruchjà unepoche di fantine. Da felicità l'Aiaccini chì in stu duminiu precisu, trapassanu l'altri Corsi...

Certi saranu i campioni di l'aperitivi chì a s'allonganu appena, da sei ore di sera fin'à mezanotte...

In quantu à Sarkozy, l'hà fatta à fassi udià da i pinzuti in qualchì mese... Ch'ellu hè bravu stu zitellu! Chì tanti Talamoni!

In quantu à l'avvene di a risa, spergu chì i bastiacci firmeranu i rè di a magagna è di u ballò... À vede l'aiaccini è u so taroccu timicu, ùn ci hè penseru!

Infine, hè quì ch'ellu ci hè a più grande stesa di supermercati. Avemu dinù i prezzi è u livellu di disimpiegu u più altu di Francia. A media di e paghe hè ancu ella chjuculella. Di quessi i recordi, si ne parla pocu, postu chì i Corsi sò d'una parte vergugnosi à dinunzià sta situazione suciale di modu cullettivu, ma da l'altra parte, sò avvezzi à chere, di modu individuale, un pezzu di pane azimu à l'eletti...

O ghjente, hè bella sicura ch'ella ùn hè ancu compia sta lista. Aiutate mi à scrive u Corsican Guinness Book...

L'articulu di U Mondu

u 1mu di Marzu 2008
Sbanditu



1.mandatu da francesca u 05/03/2008 10:37
simu dinù i campioni di u staziunamentu in doppia o tripla fila! Fà 5 m pè cumprà u pane, ma o, quale simu? ùn emu tempu noi...ci vole à risparmià i passi dinù.

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook


L'articuli

Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta