Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Bettunizazione : "l'affari vanu di male in peghju !"

Annu passatu, Pierre Ferracci hè statu cundannatu à un'amenda salita per ùn avè rispettatu u codice di l'urbanisimu (1 milione d'amenda per u Statu, quantunque...). Ma e case illegali di Rondinara sò sempre quì è U Levante, solu à fà appellu, dumanda ch'elle sianu spianate. A risposta di u tribunale venerà u 5 di lugliu. Avemu postu unepoche di dumande à Lisandru Plasenzotti, membru di a direzzione cullegiale di U Levante.



Perchè l'affare di e case Ferracci hè impurtantissimu ?

L’affare Ferracci ghjè impurtantissimu parchè raprisenta in un solu affare i prublemi principali chè noi scuntremu in Corsica à u livellu di l’urbanisimu è di l’embiu è chè noi circhemu à cumbatte davant’à i tribunali.
Si vede quì una famiglia putente (à u livellu finanzariu è di e so rilazione) chì si parmette di custruisce ind’un locu prutettu, vergine, incù un parmessu di custruisce illegale chì li hè statu datu da l’auturità lucale, duppiendu u spaziu di custruzzione di pettu à u so parmessu, chì ùn rispetta micca l’obligu di piantà i travaglii è chì davant’à u tribunale si ritrova solu à avè un amenda senza l’obligu di sdrughje.
Vale à dì chì sì u ghjudicamentu in appellu ùn li dà l’obligu di rimette in statu stu locu prutettu, apre a porta à una bettunizazione senza limite in li lochi chì sò par avà sempre salvi da ghjente carchi à soldi chì ùn avaranu cà da pagà un'amenda (quand’elli a paganu) pà pudè cunstruisce fora di lege. U Levante ùn vole soldi, vole solu difende a so tarra è par quessa vole u rispettu di a lege pà tutti.
Bettunizazione : "l'affari vanu di male in peghju !"

Avemu pigliatu l'abitutine di dì chì l'idee di a difesa di l'ambiu, di prutezzione di u liturale anu avanzatu... Truvate chì l'affari vanu megliu ?

Nò, l’affare vanu ancu di male in peghju. I speculatori ammaistreghjanu di più in più e lege pigliendu avucati furtissimi chì anu da fà di manera à pruvà di truvà a minima debulezza in li cartafacciuli, è u Statu, raprisentatu da i prefetti, ùn facenu u so travagliu di cuntrollu cum’ella si deve. L’associ si ritrovanu tandu soli à battesi contr’à i speculatori chì sò pà certi ligati o sustenuti da bande maffiose è si pò vede à traversu i dui attentati chì anu toccu membri di a direzzione di U Levante in fine d’annata scorsa.
Bettunizazione : "l'affari vanu di male in peghju !"

Chì hè u cutitianu d'un difensore di l'ambiu in Corsica ?

À dilla franca semu di più difensori di una tarra cà solu di l’embiu, chì pruvemu di fà di manera à chì a nostra tarra ùn sia cumpletamente arruvinata, è femu di manera à difende un intaressu chì hè generale.
U nostru cutitianu hè fattu d’un veru travagliu di fondu incù un'urganizazione precisa. Ognunu porta e so cumpetenze è di sicuru ogni decisione hè pigliata in cumunu à l’internu di a direzzione chì hè culleghjale.
Bettunizazione : "l'affari vanu di male in peghju !"

Vi sentite sustenuti ?

Sustenuti da u populu iè, chì ùn passa un ghjornu senza ch'è no ricivissimu lettare di sustegnu o senza esse incuraghjiti da ghjente scontri in carrughju. Dopu à l’attentati s'hè vistu un mondu di ghjente manifestassi pà sustene u nostru cumbattu, ch’elli sianu eletti, rispunsevuli pulitichi, sindicati, associ, culturali o ghjente di u populu.
Ma u sustegnu u più maiò ch’ellu ci pò esse fattu hè di fà di manera à chì tutti sti scumpienti ùn sianu pussibuli. Ognunu à u so livellu, ch’ellu sia par tutt’ognunu d’ùn andà micca in li cummerci chì s’empienu e stacche arruvinendu a nostra tarra, o puru vutà contra, è solu contra, i PLU chì ùn rispettanu micca u PADDUC pà i nostri eletti.

Oghje avemu a pussibilità di salvà a nostra tarra, ne avemu ancu u putere... avà tocca à falla !

Ritratti : U Levante

Da leghje dinù l'articulu di u situ reporterre.net : En Corse, l’Etat ferme les yeux sur le bétonnage du littoral


u 26 di Ghjugnu 2017



1.mandatu da PAISANU u 26/06/2017 19:33
Speremu chi i nuvelli diputati purteranu a u piu altu nivellu u messagiu di u levante....

Se no fiaschemu qui semi fritti !

2.mandatu da Philippe Luciani u 28/06/2017 21:45
I diputati anu privistu di fà una festa per l'apertura di 3 paillotes

3.mandatu da Ùn sò micca eiu u 08/07/2017 09:21
Dopu à u ghjudiziu d' appellu di Bastia chì ùn custrigne micca à Ferracci di spiantà i so casamenti, a

cosa a peghju di tuttu è di sente u silenziu di l'Esecutivu è di u presidente di a CTC.

À chì face da pilatu compie tosu !

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook



Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta