Blog scherzosu, puliticamente scurrettu, è certe volte appena gattivu... |
|||
Christian Clavier hà digià fattu e so valisgieCrisa di l'immubiliare ? Cunsequenza di u risultatu di l'elezzioni ? O paura d'una nova merendella in u so giardinu ? Christian Clavier vende a so villà di Cala Purcina.
Pippulacci go home !
L'infurmazione hè data da u cutitianu novu 24 ore di u 15 di marzu : Christian Clavier si ne và di Cala Purcina (o "Punta d'Oro" pè i Roccaserristi). Cunsequenza di u risultatu storicu di i naziunalisti à e territuriali ? Stumacheghju di pettu à l'affare di l'occupazione di u so giardinu ? Stumacheghju di a Corsica ? O tindenza nova di i pippulacci chì anu infine decisu d'andassine di u nostru paese ? A storia ùn dice micca si l'amicu di Sarko si compra una villà in altrò. Un puttachju dice chì l'omu saria interessatu da "la Keurse profonde et authentique, celle des cochons sauvages et des saucissons d'âne et des balades en quad". Amichi di a ruralité, attenti à voi ! Bon, ùn ci hè di chè ralegrassi troppu. Serà vera chì Jacquouillacciu n'averà pienu i stifali di u maladettu Padduc chì hà fattu cunnosce a so villà di Cala Purcina è di sta rubaccia d'indìgeni chì anu occupatu u so giardinu. Si pò pensà chì u schifosu "comique préféré des français moyens" anderà à truvassi una nova terra d'esiliu pè ricchi pippulacci : in Balagna, Piantaredda o Cavaddu. Almenu ch'ellu sia infine u primu d'una longa lista di pippulacci à fà e so valisgie di manera definitiva. Ma à u prezzu ch'ella serà a villà, seranu pochi i Corsi à pudè pagassila... Marti 16 Marzu 2010
U Sgaiuffu
Novu cumentu :
In a listessa rùbrica :
|
L'articuli
Scumpienti
U top 50 di i nomi struppiatiFacenu 200 anni ch'elli sò struppiati i nomi di lochi corsi. Paesi, muntagne, paisoli è cità, u sterminiu hè generalizatu.
À i cani i nomi di lochi corsi ! L'antica memoria di i nomi si sfassa per lascià a piazza à nomi struppiati è plasticati.
Eccu u Top 50 di i scumpienti di a tupunimia corsa... A Piazzetta nant'à Facebook
Site più di 8000 à avè l'applicazione per iPhone8
Eccu, sò più di 8.000 caricamenti nant'à l'AppStore !
A Piazzetta era digià nant'à l'iPhone, avà ghjunghje nant'à Android Hè a prima applicazione d'un media corsu. Sò state sviluppate da una intrapresa corsa, DuoApps !
Per seguitacci :
alcool
ambiu
ange santini
anne-marie natali
anti-corsi
apiazzettaTV
bettunizazione
christian clavier
ctc
cunsumazione
cuppa di u mondu
demugrafia
droga
elezzioni
flicchi
futbol
gilles simeoni
lingua corsa
mafia
montasega
musica
naziunalisti
paul giacobbi
pippulacci
pulitica
pulluzione
pumataghji
razzisimu
rocca serra
sarkozy
sc bastia
squadra corsa
séguéla
territoriales 2010
tradizione
turisimu
tv
ump
zuccarelli
équipe de france
Inscription à la newsletter
|
||


Attualità corsa











