Blog scherzosu, puliticamente scurrettu, è certe volte appena gattivu... |
|||
Cumu hè finanzatu u giurnale A Piazzetta ?Un giurnale gràtisi tiratu à 10 000 esemplarii, scrittu in corsu è senza publicità... Dapoi u lanciamentu di u giurnale A Piazzetta site parechji à ponevi a dumanda di u finanzamentu. Allora piuttostu ch'è di lascià parlà e linguacce, vi spieghemu tuttu.
Ma cumu averanu fattu à lancià un giurnale gràtisi, in culore, à 10 000 esemplarii, distribuitu in Bastia, Aiacciu, Corti, Ghisunaccia, in Balagna è in Portivechju ?
Subbitu subbitu, si sò scatinate e linguacce : rackett, sbiancamentu, trafficu di canistrelli, piratagiu è rivendita di i dischetti di Patrizia Gattaceca... Avemu ancu intesu ch'è no sariamu a branca intellettuale di ciò chì ferma di a Brise de Mer. Accidenti ! In fatti, l'affari sò più semplici : Avemu participatu è vintu à u cuncorsu Ghjovani in mossa. I 10 000 euro permettenu di finanzà 5 numeri. Ma cuntemu perenizà u giurnale è cuntemu truvà publicità per cuntinuvà l'aventura... I soldi di u premiu ci permettenu di pagà un studiante di l'IUT di Corsica chì face u so staziu cù noi. U so rollu serà di circà publicità per i numeri à vene è di distribuisce u giurnale. Di siguru, for'di u studiante, nimu hè pagatu è semu tutti benevulenti. S'ellu si pudia campà fendu un giurnale in lingua corsa, ancu Philippe Bouvard scriveria in corsu in u Corse-Matin... Ma fà i soldi è campà di quessa ùn hè u nostru scopu. Hè digià un successu postu chì parechji partenarii sò stati trovi. Allora ci seranu sempre l'azezi per lagnassi di a piazza di a publicità in u giurnale, ma forse ch'ellu vale u colpu di pruvà, nò ? Sappiate dinù ch'è no avemu fattu a scelta di stampà u giurnale in Corsica (stamperia AZ in Furiani) ancu s'ellu ci rivenia menu caru di fallu à l'esteru. Avà sapete tuttu. Ùn hè digià micca troppu male, nò ? Marti 17 Farraghju 2009
u webmaestru
Novu cumentu :
In a listessa rùbrica :
|
L'articuli
Scumpienti
U top 50 di i nomi struppiatiFacenu 200 anni ch'elli sò struppiati i nomi di lochi corsi. Paesi, muntagne, paisoli è cità, u sterminiu hè generalizatu.
À i cani i nomi di lochi corsi ! L'antica memoria di i nomi si sfassa per lascià a piazza à nomi struppiati è plasticati.
Eccu u Top 50 di i scumpienti di a tupunimia corsa... A Piazzetta nant'à Facebook
Site più di 8000 à avè l'applicazione per iPhone8
Eccu, sò più di 8.000 caricamenti nant'à l'AppStore !
A Piazzetta era digià nant'à l'iPhone, avà ghjunghje nant'à Android Hè a prima applicazione d'un media corsu. Sò state sviluppate da una intrapresa corsa, DuoApps !
Per seguitacci :
alcool
ambiu
ange santini
anne-marie natali
anti-corsi
apiazzettaTV
bettunizazione
christian clavier
ctc
cunsumazione
cuppa di u mondu
demugrafia
droga
elezzioni
flicchi
futbol
gilles simeoni
lingua corsa
mafia
montasega
musica
naziunalisti
paul giacobbi
pippulacci
pulitica
pulluzione
pumataghji
razzisimu
rocca serra
sarkozy
sc bastia
squadra corsa
séguéla
territoriales 2010
tradizione
turisimu
tv
ump
zuccarelli
équipe de france
Inscription à la newsletter
|
||


Attualità corsa











