Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Cun l'Euro 2008, l'Auropa si ritrova infine



Cun l'Euro 2008, l'Auropa si ritrova infine
U ballò hè un ghjocu spurtivu, ma un ghjocu sopr'à tuttu. Quandu hà principiatu l'Euro 2008 di ballò, i guverni, l'uffiziali, a ghjente, u cuntinente sanu si sò cunciliati pè di chì sta cumpetizione internaziunale sarebbe a circunstanza a più favurevule pè cambiassi l'idee è permette à a ghjente di sminticà i so prublemi ecunòmichi, cum'è i prezzi scemi di a benzina, di a manghjusca, u disimpiegu, ecc.

A saperanu Chirac (chì n'hà apprufittatu in u 98 incù u scunvugliu di u 12 di lugliu) è ancu Sarkozy (mà ellu aspetta sempre una vittoria francese... è po aspettà per un pezzu), ùn ci hè nunda di megliu pè rallegrà i populi ch'è e partite di ballò...

Averanu ragione di siguru, occasioni di festighjà ci n'hè statu à pallittate durante quellu Euro. Per esempiu, e vechje amicizie trà vicini si so rinfiarate, cum'è incù l'Alemani è i Pulunesi ; l'allegria fù cusi forte chi tuttu u mondu in Alemania è in Austria s'hè lasciatu purtà dà a musica.

Certi paesi, chì ùn s'eranu micca qualificati pè u cunfrontu, anu trovu manera di pigliassi à u ghjocu, cum'è in Busnia, induve l'abitanti anu fattu onore à u spiritu spurtivu, è celebratu a so storia in u stessu tempu.

Infine, tutte e generazioni si sò mischjate è ancu l'anziani anu pussutu avè parte à a festa di u ballò

È ancu u simpaticu Slaven Bilic, l'intrenore u più rock'n'roll di stu campiunatu, ùn si lascia micca affannà dà a pressione di e cumpetizione: hà trovu una manera d'ammurbà l'ambiente in i spuliatoghji grazia à u rock. Cum'è si dice in francese, a musica ammansa l'usanze.

Nant'un modu più seriu, ùn si pò ch'è custattà chì ogni volta ch'ellu ci hè una cumpetizione di ballò in Auropa, risaltanu aspessu sturiacce di u passatu chì ùn anu nisunu riguardu incù u sportu...

u 1mu di Lugliu 2008
BOBZOMBIE



1.mandatu da GWM u 01/07/2008 15:03
è dinù:

http://foot2008.lequipe.fr/breves2008/20080629_180400_un-journal-y-va-franco_Dev.html

http://foot2008.lequipe.fr/breves2008/20080629_141558_des-cas-isoles-selon-fare_Dev.html
...bella lista di casi "cunfinati"...