Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Jean-Chri on tour

Jean-Christophe Angelini ùn passa ancu ind'è Cauet è Ruquier ma s'invita ind'è Karl Zero nant'à BFM. Fighjate a so intervenzione per favvi un'idea. Chì ne pensate voi ?




l'11 di Nuvembre 2008
u webmaestru



1.mandatu da estrimei u 11/11/2008 07:50
eu , l'aghju vistu e intesu ; ha tutte e qualita di l'omu puliticu corsico-francese : un minutu per ripiglia fiatu , e dopu un discorsu intelligente chi di una spulvarizzata si face una faccia di perfezzione.
per disgrazia, un ci 'aghju vistu che imbizione persunale ,'nu u so discorsu l'ellettore piglia a suprana nant'a u militente , e u Populu Corsu diventa una scusa ch'omu spazza subitu,subitu.
aghju speratu nu u valore di stu ghjovanu pruduttu di a nostra università , oghje un ci credu piu

2.mandatu da Un certu ... u 11/11/2008 10:27

Per la miseria!! Allora ùn parlanu più d'ellu in Corsica è avà và a circà i giurnalisti in Francia!!!

O zitè mesfiate vi chi XXXXX và à circà i diaspurani pè fà li vutà!!!

3.mandatu da Zampaglinu u 11/11/2008 10:44
Aio ghjovanu pruduttu di a nostra università un picculu autografu di sustegnu pà sta petizione



http://www.gopetition.com/petitions/nous-disons-non-au-diktat-policier-et-judiciaire.html

4.mandatu da M.E u 11/11/2008 11:13
Eiu feliciteghju à Ghjuvan Cristofanu Angelini pè a s'apertura di spiritu è u chjarore di u so discorsu.

5.mandatu da machja u 11/11/2008 11:17
Cio qu'llu dice un hè mica novu, u so "babbu" spirituale Simeoni avia u stessu discorsu.
Cume si po parlà di Populu Corsu, e doppu d'autonomia, l'autonomia ghjè a francia, e ellu cio ch'ellu cerca hè di pigliassi l'assemblea di corsica, la dettu d'una manera chjara, ma ancu s'ellu si piglia l'assemblea sana,avera sempre a pastoghja francese.
U so partitu un'hè mancu un partitu corsu, e divintatu un novu partitu francese,regionalistu,folcloricu, cume l'insianu partitu "bonapartistu".
S'ellu pensa ch'ellu po impone un' autonomia, ancu alargata a u statu francese, cusi senza lotta ,o ghjè niscèntre , o di gattiva fede, o bugiardu.
Ma cume lu dice Estrimei ,ellu cerca soprattutu una carriera persunale, e eiu pensu, ch'ell ha da casca di altu perche un ha a spalléra d'un capimacchja.
A nostra lotta hè sfarènte, cu a creazione e u sviluppu di a Cunsulta Naziunale, i nostri un cercanu micca una a piazza, in lu statu francese, ma di ritruva a suvranita di u Populu Corsu, e di rifa di nostru paese una Nazione Libèra.

6.mandatu da Zighizon u 11/11/2008 12:31
Ghjustu per dì à "un certu" chì u primu affare ch'elli ci anu amparatu l'antichi era u rispettu di tutt'ognunu. Spergu quantunque ch'ellu sunnieghja quant'è noi d'una sucetà corsa libera ma rispettosa. Eccu, o "un certu", ùn hè micca una lezziò, ghjustu un cunsigliu. Bon prò ti fia.

7.mandatu da u webmaestru u 11/11/2008 14:19
Per piacè, micca ghjasteme...

A prossima volta, hè u missaghju sanu chì serà sguassatu.

8.mandatu da u webmaestru u 11/11/2008 14:20
À "un certu", per piacè, micca ghjasteme...

A prossima volta, hè u missaghju sanu chì serà sguassatu.

9.mandatu da pettirussu u 11/11/2008 22:34
Eiu pensu ch'edda era una bedda intervenziona.
E po per una volta chì unu di famidda naziunalista parla d'una manera sana...
O "estrimei" mi pare chì tu sè più pà l'indipendenza chì pà l'autonomia, tocca à tè.
Mà cio à dì i cosi, indipendenza dà oghje à dumane, un ci ne sara mai, i corsi un vuterani micca cume un buffulu di ventu per "Corsica libera", hè tristu ma hè veru.
Avà chè dettu cio à sceglie in 2010 : quiddi di sempre (Rocca sera è Santini a dritta Giacobbi è Zuccarelli à manca), un ani fatti nunda, ani arruinatu a Corsica, o Angelini è Simeoni.
Parlendu dà par mè aghju sceltu un dicu micca ch'eddi so i santi so i meni peghji... a pulitica hè cusi ... cio a vede i cosi cum'eddi sò...

10.mandatu da estrimei u 12/11/2008 08:30
o pettirossu ,
he vera , vecchju autunumistu, oghje so piu che cunvintu chi di a Francia ,un ci he nunda a sperà . a FRANCIA vole ch'ellu un ci sia nu u so Paese(dunque in CORSICA) che francesi tutti listessi . EU, so citadinu francese (un possu esse astru), ma u mio Paese, a mio Nazione he a Corsica.
Angelini ,Simeoni(....eccettera) volenu piglià a difesa di tutti quelli chi stanu in Corsica...e intantu u Populu Corsu si ne va a vaccheghju- l'impieghi so per l'astri , e case so per l'astri, he u soldu chi cummanda ,e u Populu Corsu soldi un ne ha.
in 2010 ci so l'ellezzioni ? ma un so micca l'ellezzioni chi ci hanu da salvà , e ancu menu l'omi pulitichi , un po esse che l'UNIONE e a sulidarità di u POPULU CORSU

11.mandatu da omu seriu u 12/11/2008 10:34
chjame e rispondi , ma u ghjuvnettu ,ghjuvan cri-cri e u piu forte ....riesce a fà disputassi a ghjente !

Chi c'hè di novu , u discorsu e sempre u stessu : autoniomià e u grande piace e di dumandà : l 'aggiornamento ....
Ma sta ghjente quì (li capizzoni autonomisti) e ponu esiste chi a traversu l'azzione clandestine , hè u sò fondu di cummerci parchi elli so i bravi, e i gativvi sò l'altri .....

12.mandatu da machja u 12/11/2008 14:43
I soldi l'avemi, o Estrimei, a sai che u rispàrmiu, in corsica, hè u piu forte di francia, avemu 10 milliardi d'euro, ind'e cascie di e bance francese, e quessi so soldi corsi, chi so lampati nant'a finanzia internaziunale.
Si soldi ci si vole a iniettàli, inde a nostra ecunumia, per l'agricultura, per a creazione d'impieghi,per muderniza a pena u nostru paese, e entrà in lu XXI seculu cume l'altri paese.
Un avemu bisognu di i"subvenzione" di u statu francese, chi servanu a fa manghja l'eletti sottumessi.
Deve hè, quessu u scopu di u muvimentu di liberazione, apre e porte di isse bance, e pudemu riesce issa scummèssa ancu l'apogghju di a populazione, parche oghje a vera indipendenza, hè l'indipendenza economica.

13.mandatu da asinò u 12/11/2008 19:51
ùn vale a pena di mughjà contr'à i "traditori" di u PNC chi l'allianza cù i "cursisti" era a strategia di "unione naziunale" cun un certu Jean Guy Talamoni... allora ùn ghjuchemu micca a carta di i "bravi, puri è onesti" contr'à i "gattivi traditori scrucconi"...

invece, l'amicizia di JCA cun Nivaggioni (aiò, quandu a feremu a finita cun Nadine !!!) hè un veru prublema...

cum'ellu hè u prublema d'un certu militante di u Rinnovu è di u so Hotel in Tizzanu.

u[ognunu e so cazzerole !]u

eh ouais !

14.mandatu da machja u 12/11/2008 21:29
Un c'hè ne traditori, ne bravi o gattivi, simu tutti corsi, ma certi volenu campa acant'u statu francese ancu una sumiglia d'autonomia, e l'altri volenu una spicanza franca, e l 'indipendenza per u nostru paese, e cose so chjare.
I corsi feranu a so scelta, tuttu u restu so putacchji e un ci hè bisognu a circa prublema induve un ci n'hè.

15.mandatu da U lume pè tutti u 12/11/2008 22:16
Eiu, l'aghju truvatu perfettu.

O zitelli, un vurria micca fà u vechju chi ne sa, ma vi ci vurria à capisce chi a pulitica un hè mai statu un affare rumanticu : i rumantichi si so sempre fatti sfracicà in a storia. Pè vince, ci vole un prufeziunale di a pulitica, di a "com", è chi serve u discorsu chi arrica a vittoria, malgradu e so limite. Angelini a face.

Scegliete : u sonniu, incù Corsica libera, è a disfatta; o a realtà è dumane a vittoria.

Un ghjornu, ci vurrà ch'omu mi spieghi cum'ellu si face ch'ellu ci po esse in Corsica di e personne chi si dicenu "naziunaliste" è chi, à u mumentu di fà cambià infine e cose, si chjodenu in u so discorsu fendu cusi u ghjocu di i Clani...

16.mandatu da pettirussu u 12/11/2008 23:54
In fine, semu guasgì d'accunsentu trà autonumisti et indipedentisti : l'avvena hè l'unione di u populu corsu pà u populu corsu.
S'eddu hè vera chì avemu certi prublemi pà i soldi, pà cumprà a noscia terra, pà truvà l'impieghi, un so micca l'eletti chi salvarani a noi.
Un mondu hè gattivu è un si pò cuntà ch'à nantu à u populu si salvera dà pà eddu.
L'eletti poni aiutà mà micca rimpiazzà u populu, è sarani sempri megliu d'avè autonomisti o naziunalisti, di tutti loci, chì quiddi di sempri di si diciani di dritta o di manca...

17.mandatu da stan smith & wesson u 13/11/2008 01:15
@ pettirussu : ùn pensu micca chi a differenza trà partigiani di Corsica Libera è bloccu PNC-Chjama sia indipendentisimu vs autonomisimu, hè assai più cumplicatu chè quessa. à a Chjama ci hè veramente di tuttu, andata à parlà à certi di quessi qui d'autonomisimu, viderete...

avà hè vera chi a scelta hè chjara. sia site partigiani di piglià u putere à a CTC, è tandu sapete chi mai ùn averemu 51 % di naziunalisti allora accettate l'edea di fà allianze cu "prugressisti", cun tutti i risichi ch'ellu ci hè (allianza per dumandà chè ?)

sia pensate chi l'elezzioni à a CTC so segundarie è ci vole à cuntinuà a lotta (cun un muvimentu chi si sfiata, quale oghje vole piglià 25 anni di prigiò per avè messu una panetta à a una percezzione chi, tuttu u mondu si n'enfutte ?)

a scelta hè dura.....

18.mandatu da estrimei u 13/11/2008 08:17
o U lume pè tutti
per avè una Corsica libera, ci'ulera a strazià, ma , a chi e , a qualle , ghjuveria ,una Corsica chi un seria micca corsa ?

19.mandatu da M.E u 13/11/2008 13:02
Centu pè centu d'accunsentu cun tè, "U lume pè tutti".
Ghjè à dumandassi s'è certi, chì criticheghjanu sempre u "clan", ùn volenu micca ch'ellu stia in piazza pè avè una ragione d'esse.... Chì ghjè vera, oghje s'è l'autunumisti piglianu u pudere, l'indipendentisti seranu clinicalamente morti.

20.mandatu da machja u 13/11/2008 13:16
Ghjè a Corsica chi sera morta.

21.mandatu da machja u 13/11/2008 14:37
O lumi per tutti, vegu che un si abbastenza vecchju, per che un ai capitu nudd'a a pulitica.
Prufessiunale di a pulitica n'avemu assai in corsica, simu i "spicialisti" di a puliticchella, simu noi che avemu messu in piazza a Sarkosi,e poi parli di vittoria, ma induve ai vistu che l'autonomia saria una vittoria per i corsi, saremu ancu di piu sottumessi a u putere francese.
Angelini e u PNC, figlioli di l' UPC ,un faranu nulla di piu a CTC, che e dicizione veneranu sempre di parrigi, e oghje cio ch'ellu vole hè di fa a so piazza a u sole, cume tutti i clanisti.
Alora quandu parli di "prufessiunale e di com" mi pare sente a Seguela, e se no cuntinuemu a litticassi tra di noi, a l'assembléa di corsica un ci sera mancu piu i clanisti, un ci sara che francese , chi elli un so micca scemi cume certi, e tandu ne sara finita di a corsica e di u populu corsu .
Dopu per risponde a" stan smith e wesson", li diceraghju, che n'un c'hè bisognu da anda mette " panette" cume tu dice, quessu hè u prublema di i clandestini,se no simu uniti e se avemu a voglia di piglia in manu u nostru destinu, nimu un la po parà, quandu u populu si move un ha bisognu di capamacchji, o di pastore carismaticu, e ancu menu di "prufessiunali" per anda a a vittoria.
Ma per quessu ci si vole a pena di curraghju e di cuscenza patriottica, e oghje in corsica ci n'hè pocu e mica, e ci lascemu pulzà cume capretti.

22.mandatu da estrimei u 13/11/2008 14:42
o M.E ,
senza prutensione ,faci un sbagliu majo , a Francia un derà mai l'autunumia a a CORSICA -Libert Bou,l'avia detta , e avia a raggio-
d'altronde u Populu Corsu he suttumessu,ancu nu u so cerbellu ; s'ell'era sicuru ch'ellu si pudia campà 'ncu l'indipendenza un ci seria che indipendentisti.
he capita ch'o parlu di u Populu Corsu ,micca di quelli chi stanu in CORSICA

23.mandatu da U lume pè tutti u 13/11/2008 15:56

Vecu chi u mo pensamentu un piace tantu à certi.
Allora vi diceraghju solu quessa : un c'hè nulla da perde incù l'autonomia. Face aghjà trent'anni chi saltanu e bombe. Purriate bè dacci un dirittu di prova, dumandemu solu una mandatura. Un costa nulla di pruvà. Se un marchja micca, tandu videremu. Ma pè avà, u rimedu più seriu hè quessu, nant'à u "mercà".

24.mandatu da Zampaglinu u 13/11/2008 18:11
O lume Purriate bè dacci una signatura di prova pà sta petizione, dumandemu solu una signatura. Un costa nulla di firma. Se un marchja micca, tandu videremu

Ma pè avà, u rimedu più seriu hè quessu, nant'à u "gazon" di a noscia tarra

25.mandatu da machja u 13/11/2008 19:01
Aio due parule per compie,"un c'hè nulla a perde ancu l'autonomia" ma un c'hè nulla a vince dinu, perche mai l'autonomisti seranu maghjuritarii a l'assemblea, e tandu cume a da fa u PNC per impone a so pulitica, e e so idee, l'assemblea di corsica hè una trappula, per i naziunalisti, e un hè mica inde issu locu chi si vincera ne l'autonomia , ne l'indipindenza, e ghje per quessu ch'avemu messu in piazza a nostra instituzione: a Cunsulta Naziunale,chi sara un assemblea Corsa, fatta da i corsi pa i corsi.
Quantu a e bombe, darett'a elle ci era omi, patriotti sincèri, chi si pudianu sta anc'elli a l'agrottu, in casa soia a fa u so travagliu, eranu omi cume l'altri, ma elli si so pisati, e d'isse bombe assai mondu ne ha prufitattu, e senza iss'omi , oghe un si puderia piu parla ne d'autonomia, ne d'indipendenza.
Ch'elli campanu sempre in la nostra memoria.

26.mandatu da Urelianu u 13/11/2008 20:48
A me piace l'atitudine di Karl Zero. Un ha micca fattu u ghjurnalistu pinzuttu classicu ma ci ha messu intelligenza in e dumande. Per Angelini, anche se un so micca d'accordu per tuttu (per esempiu, quandu dice che ci so quelli chi so per a viulenza, e altri come ellu che so per a pace. Pensu sia solamente un messaghju per l'elezione), ha fattu belle risposte e ha datu una vera immaghjine di a Corsica ai francesi che guardavanu.

27.mandatu da 15/11/87 Acquaviva 15/11/2008 u 13/11/2008 21:53
Tutti ribelli
Tutti fratelli
Fine chi lotta serà
U sangue corsu
Per lu rinforzu
Sempre rinascerà

Ricantu

A la riscossa
Tutti à la mossa
Un ghjornu sbuccerà
L'indipendenza
Sola sperenza
U fronte vincerà

Corsi sinceri
Di cori è fieri
Bramend'a libertà
A francisata
Tropp'hè durata
U piombu salterà

I traditori
I spluttatori
Anu da sprufundà
Bandera corsa
Alzat'in forza
Pront'hè à sventulà

Populu vivu
Scegli u destinu
Di a to libertà
Fà chi l'avvene
Strapp'e catene
Chi volenu tumbà


28.mandatu da orsufrancè u 13/11/2008 22:18
Eiu vegu bè su gjiovanu figura in piaza impurtantè a è prussime Territoriale;è e so scunvintu chi in cu d'altri cume Gilles Simeoni,Francescu Alfonsi è poi un unione di corsi mutivati l'Assemblea di Corsica po casca finalmente cume un figu seccu.A suluzione un po esse chè cusi pè lampa fora tutti si manghioni......;.;

29.mandatu da om u 14/11/2008 11:24
U vogliu dà u me parè :

quelli chi vincennu so quelli chi so i piu forti ......

l'astuttu fideghja u ditu, u bravu guardà a luna.....


aiò chi semu i piu forti ....quantu 270.000 ??????

30.mandatu da machja u 14/11/2008 12:55
U piu forte hè Sarkosi!!!!! alora viva a francia

31.mandatu da machja u 14/11/2008 15:15
Ringrazziamenti a tutta a sqadra di A PIAZZETTA per issu spàziu di liberta, induve tuttu ognunu po scrive, e sprimà u so avisù , e u piu impurtante hè di falu in de a lingua nustrale.
a prestu....

32.mandatu da ghjà u 14/11/2008 20:06
et cet enfoiré de Karl Zero qui se techje de langoustes dans sa villa à Bonifaziu, où vous le mettez ???

U PALU PER KARL ZERO, U PALU !!!!

33.mandatu da Farcè u 18/11/2008 15:48
Pè contu meu sò d'accunsentu, era un pezzu ch'o aspittava un naziunalistu chì campa micca ind'è sonnii utopichi ... À mumenti ci vuleria à esse realistu quantunque! Eo u feliciteghju è l'aspettu pè e legislative !

34.mandatu da machja u 19/11/2008 19:08
Ah iè! bellu naziunalistu chi sara nant'a a lista di zuccarelli per l'elezione territuriale, hè peghju che i francesi........

35.mandatu da massoudcorsi u 19/11/2008 22:35
ch' un ellu e simeoni saremu manghjati a à salza fran-corsu o allor cors-ancese o corsu strapatu infine avvete capitu eiu i chjamu i peace and love so capace a vendesi per avvé un postu di ministru de l'outre mer

36.mandatu da pettirussu u 21/11/2008 21:52
Pinsaiu chì l'articulu saria l'occazione di parlà d'una manera sana, mà s'eddu si parla di lista pà i territoriali cù zuccarelli (sicuru cum'è natale in aostu) o di ministru di l'outre mer (pussibule dopu una vintina di LSD), mi dumandu si un semu micca in pienu sonniu...

37.mandatu da angelini u clanistu new look chi vulia esse rè a a piazza di u 13/02/2009 22:06
manca risa su angelini e peghju chè i clanisti d'oghje
cume certi bastardi he u primu a spudda nant a zuppa
un ha in bocca chè :
JE
MOUA
J'INVENTE j'OFFRE e cetera e cetera
a dettu ch'ellu saria a prima forza pulitica di a corsica in 2010 ah ah ah
sicura chè in purti vecchju ha fattu una bella eleziona vista a situazione
vista ch'un c hè piu corsi in purti vecchji ma francesi e stranieri chi facenu i naziunalisti
cu angelini per paura di vede a casa salta
ma un ghuvera a nunda ah ah ah
cumè si a corsica aspettava un tipu cum ellu pina di pretenzione
chi hè statu elettu a a ctc grazia a corsica nazione
spergu dinu chi g simeoni un fara micca a trapula di mettesi cun ellu
sarai un errore cum'è quand ellu s hè ligatu cu vinciguerra di l ump di tandu in bastia
ghjente cume angelini chi si piglianu per cio ch'ellu un so si deve rimpiazza
povera corsica paese di l arrivisti

38.mandatu da ucucu u 14/02/2009 09:59
"vista ch'un c hè piu corsi in purti vecchji ma francesi e stranieri chi facenu i naziunalisti"

St'affare scrittu è permessu qui, face ride, qundu omu sa, hein, hihihi !

39.mandatu da ucucu u 14/02/2009 15:31
Mi ferma un locu induve possu parlà, postu qui tutti e parulle chi un vanu inde u senzu di i redattori so cacciate ?

40.mandatu da u webmaestru u 14/02/2009 15:46
à "ucucu" : postu ch'è tù sai tante cose, ùn ai ch'è da dumandalle à a persona cuncernata in privatu.

41.mandatu da arrivisti clanisti di dumane u 15/02/2009 21:36
cumè ella detta una certa pianetta stu angelini pare un mitomane
a me mi face ancu pensa a mickael vendetta quella clocha di a bogossitudeeeee
chi passava ind' e cauet e chi hè stata a risa di tutta a francia e a belgica
mi pare a stessa cosa
quant 'à mè stu angelini hè u fratellu di mickael vendetta ah ah ah
quandu si sente e so cunnerie u peghju hè ch'ellu si rende micca contu
cumè i simpliciotti

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook


L'articuli

Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta