Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

L'indignati di u derby

Chì ci hà amparatu stu derby calamitosu nant'à a Corsica ? Nunda...



Quale hè chì hà cumminciatu ?
I Bastiacci dicenu chì i sustenidori di l'ACA anu cantatu "la tribune va tomber" pè pruvucalli. U giurnalistu di RMC Didier Grassi l'hà cunfirmata.

Dapoi anni è anni i Bastiacci i pruvucheghjanu in casa soia à colpi di "ACA gaulois". Sta volta, i rossi anu vulsutu ribellassi è elli dinù anu lampatu petre è rigali nant'à i turchini.

Francamente, hè impurtante di sapè quale hè u più gattivu ? Un sustenidore di ballò hè u listessu in u mondu sanu, si ritrovanu i listessi cumpurtamenti da i dui lati. Custì, match nul.

Quale hè u più forte ?
I partigiani rossi dicenu chì a viulenza di i Bastiacci vene di a paura di vede l'Aiaccini passalli in davanti. Quist'annu l'ACA hà una più bona squadra, ma in Furiani ci hè di più passione.

Oghje, Orsi Ribelli è Bastia 1905 si rispondenu cù i so cummunicati.

U campanilisimu hè sempre statu. 60 anni fà si tazzavanu partigiani di u CAB è di u SCB in Bastia, abitanti di Terra Nova contr'à quella di Terra Vechja. I derby in Glasgow, Attene, Lisbona, Roma o Istanbul sò centi volte peghju. Chì ci hè di novu ? Nunda...

I più forti pè l'autodestruzzione sì...
Tutte e scuse sò bone per tazzacci trà di noi è ùn avemu bisognu di nimu per distrugeci. Quessa dinù, a sapemu dapoi un pezzu.

"Quelle image on donne ?"
È dallii. Hè vera chì i morti di e guerra trà di maffiosi, a miseria chì cresce, a morte di a lingua corsa, a speculazione immubiliaria, a splusione demogràfica chì ci annega, u cunsumerisimu à buzeffu chì arruvina e culture, a distruzzione di u ligame suciale, u disertu culturale, a crisa economica chì prufitta à e maffie, l'assassinii è u trafficu di droga... Tuttu què, hè menu grave chè 20 sgaiuffi chì si lampanu e petre. Nò ?

Quale hè chì hà vintu ?
I CRS ridianu à a fine di a partita, è Thiriez serà statu cuntentu d' avè amparatu ciò chì s'hè passatu in Furiani. A tràppula era tamanta, è una volta di più semu cascati nentru...

L'ACA s'hè fattu caccià dui punti per via d'incidenti anni, u Sporting paga caru, è anu da falà scutrate nant'à u GFCA.

Cuntinuvemu à sciappà tuttu, cridendu chè no simu più forti chè a Liga ? D'accordu, ma allora ùn ci vulerà micca à pienghje dopu.

"Comportements criminels"
Alain Orsoni hà fattu ellu u so cummunicatu è d'appressu à ellu : "ce genre de comportements criminels ne font pas partie de notre culture". Da ride ? O da pienghje ?

È avà, chì femu ?
Femuci dunque una cunferenza di stampa per dimustracci chì l'unu hè più connu chè l'altru. Ci mancava, dapoi l'anni 90...

È sinnò ?
Peccatu, ancu sì a partita ùn era tantu bella, u tifo era magnificu.

U stadiu hè una cuncentrazione durante un paghju d'ore d'un cuncentratu di sucetà corsa. È sta sucetà hè malata. Acculturata, economicamente è sucialmente sfragellata, diventa viulente è si ne parte in pistìcciuli. Ci vole à esse cecu per ùn rendesine contu.

Nunda di novu in Corsica dunque.

u 4 di Marzu 2013



1.mandatu da stumacatu u 04/03/2013 15:01
Perfettu : un n'aghju nulla à aghjustà.

Ci vole esse DUE manze di sumeri per azzufassi (dinu...) tra corsi !!

Povera Corsica.

Sogu piu stumacatu che mai...

2.mandatu da Casata u 04/03/2013 15:07
solu una cosa da aghjustà : in Corsica, ci so di più BEAUFS chè cio chè no pensavamu.

Beaufs AIACCINI è BEAUFS BASTIACCI.

2A o 2B, evviva u SUMERISIMU NUSTRALE

3.mandatu da Pseudo u 04/03/2013 15:30
BEAUFS 1905

vs

BEAUFS RIBELLI

quale hè chi Vince ?

4.mandatu da Mi fate rende u 04/03/2013 15:38
Eccu a risposta d'Alain Orsoni :

Il a aussi lancé un appel aux dirigeants du Sporting afin qu'ils mettent de l'ordre parmi certains supporters, «si les dirigeants du SCB ne prennent pas leurs responsabilités, il y aura un drame».

remplacez "Sporting" par "A Cuncolta", et vous revenez en 1993.

Bravo Alain, du grand.

5.mandatu da Ghjuvanluca u 04/03/2013 15:42
Dipoi a Falata in Sardegna, da Bastia di Francescu Modesto pè ghjucà in la squadra di a mia città (Cagliari).....Aghju principiatu a mia passione pè u football Corsu. Avà so anni chi lo seghuitu.Stonde belle e gattive.ma issu episodiu accadutu in u Derby di Furiani ,lascia tanta tristezza.Sò fatti chi purtroppu accomunanu u mondu sanu di i sustenidori di u Ballò.Tocca a cundannalli senza "sè" e senza "mà" , A viulenza Fora.
Forza AJACCIU,Forza BASTIA,Forza GAZ.,Forza CAB.
UNU SALUTU DE CASTEDDU

6.mandatu da ANTO u 04/03/2013 15:49
E due squadre anderanu a ghjuga a Geugnon o in altrò cusi quelli chi sumènanu a puzza si steranù in casa !C'hè da duandassi si sta ghjente so lindi ,lindi !

7.mandatu da Antone u 04/03/2013 17:49
Saria Forse una Bona iniziativa chi i gestitori di e duie squadra (e i sustenitori ancu) s'aduniscenu pa mette un puntu à stà situazione di falsa rivalità chi un ghjova à nimu in corsica, nè i sustenitori nè menu e squadre invece di mandà à merda ind'è l'altru e minaccià di mette e lagnanze.. Sè nò viderete chi à scalata un hè compia anc'ora..

8.mandatu da MARCUCCIU u 04/03/2013 18:18
MA CHI VARGOGNA ! !

9.mandatu da Buzz a saetta u 04/03/2013 21:23
Eiu à cunoscu a verità nant'à cio chì s'hè passatu sabbatu : thiriez hà pagatu una mansa di CONNI venuti da u 93 per mette à puzza. Ùn pò micca esse astramente, chì i Corsi ùn sò micca cusì balisgii per cascà cusì bassu.....à l'infinitu è aldillà!

10.mandatu da Petru u TGV u 04/03/2013 22:33
Un sarà a vechja guerra Cuncolta-Mpa, chi risorte sott'un altra forma.??

11.mandatu da Ghjuvà u 04/03/2013 23:13
Benchì st'articulu sighi scrittu cù a risa, hè verità : ùn ci hè nudda à dì di più à nantu à i baruffi di sabbatu. ùn s'ampara nudda di più fora di a cunnaria umana chì, una volta di più, s'hè missa in baddu.Tanti cummenti par nudda, hè listessu inghjì locu !!!
saria bè di muscià un pocu i viulenzi di l'anni 80 è 90 di l'hooligans inglesi !!
i 3 o 4 aiaccini o bastiacci ùn ani cà andà à chjinà si di pettu à tamanti lonzi inglesi !

12.mandatu da Ghjustizia giacubbista u 04/03/2013 23:18
Hè troppu faciule di parlà d'Orsoni o di cuncolta è di mpa. I conti ci volé à falli avà cù una giuventù tratechja chì cunfonde cunneria cù identità. Quelli chì voltanu 20 anni in daretu si sbaglianu di macciu. Trè macci di suspensione, unu à porte chjose, ecculu u risultatu bastiacciu nanzu à a reunione di a liga.... Forza bastia è cusì sia ....

13.mandatu da Hank u 04/03/2013 23:27
Sigura o Pè ch'ellu ci hè un restu di guerra MPA - Cuncolta...


14.mandatu da mammone u 05/03/2013 08:46
" A chi face , face à sè , u male cume u bè " !!

15.mandatu da chi paese di merda u 05/03/2013 12:57
Tra i sustenitori di merda
Tra l'elletti corsi sempre ind'é é cumbine di merda
Tra a pulitica fatta in corsica di merda
Tra u populu cun una mentalita di merda
U si po esse ché ind'é a merda
A lampa sta generazione 40/60 anni di merda fora
L'esempiu per a ghjuventu!!! allora nunda de stunente..........

16.mandatu da claude e. u 05/03/2013 13:55
perche ci he sempre un conu per parla di B1905 . so quelli chi facenu vive a passione turchina e puntu. ghje senza fine, sellu si passa qualcosa so elli.
di canta cose cusi un in furiani mancu quelli di nizza a dicenu. ghje un scandalu . incu u prisidente voyou mi facenu ride. i beauf so sopratuttu quellî chi pienghjenu sempre e basta.

17.mandatu da Sbavacciulò u 05/03/2013 15:19
Punti cacciati, suspesa di stadiu, pagherie, avertimenti, nò hè sempre colpa à l'altri chì quì tuttu hè nurmale. Alora più ùn hà da vene à sustene a so squadra da fora perchè ci anu da esse sempre e baruffe è ghjè nurmale torna. Un ghjornu ci hà da esse un drama è serà nurmale è ùn ci vulerà à ùn pienghje micca perchè ghjè a lege di u sportu in Corsica.

18.mandatu da guerrini u 06/03/2013 18:11
U "Diu di i stadii "hà rimpiazzatu a riligione cù u so dummatìsimu, a so intulerenza .

A viulenza hè ind'ì a natura umana.

L'omu archaicu hè sempre u listessu.

19.mandatu da stumacatu u 06/03/2013 19:17
No, o Guerrini, a viulenza hè sola bastiaccia - sara ancu nata in Bastia...

20.mandatu da ANTO u 07/03/2013 17:02

21.mandatu da lorsu u 08/03/2013 13:23
Per si mettu ancu piu l'odiu, nunda di meiu chi st'emissione.
http://fr.sports.yahoo.com/video/yahoo-foot-le-foot-en-151859794.html

Si parla di caccià tutti squadri corse di u campionatu.
Cume l'ha dice un cumentu : rimpizzate "corse" cu "arabe" o "juif" : cio chi sarà sicuru SOS Racisme si piserà.

Mà d'un altru latu, mi dice ch'un he micca male chi i corsi un so micca considerati di a listeassa manera ch'i francesi.
"Les comportements ne sont pas les meme en corse" : certe sta differenza un he micca sempri meliorativa mà.......estiste o no ?

22.mandatu da Moustapha du 2A u 12/03/2013 21:01
wesh wesh nous dans le 2A on fuck ceux du 2B, le deuxA c'est d'la balle, d'la bebom...

nanzi di rida d'i scemi sculturati di u 93, ci vularìa à rifletta par pena à i nostri "kaïras", ancu s'elli sò vistuti di Meindl è Millet !

È ci vularìa dinò chi i gruppi di "supporters" avissini ùn pocu di sal'in zuccà pà essa più ciarbilluti cà i dirighjenti chi, pà u mumentu, maneghjani à i "supporters" com'ella ci voli !

Quandu vecu i cummunicati di B1905 o di l'OR, o stò à senta à i so discursati infiarati, 'ssi ghjovanni parini siguità i sò "gourous" (i presidenti !). Marchjani dighjà à l'ancata guasi "militara" darretu à quilli chi si ni futtani pienu i stacchi !!!

"Eccu induv'ellu hè lu to spiritu ribellu" (Sciringa, l'Albinu).

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook



Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta