Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Lampemu una chjama per truvà affissi

Hè un prugettu ch'è no avemu per l'annu à vene : fà una mostra cun l'affissi rivindicativi corsi, dapoi l'anni 60. Lampemu dunque una chjama per truvanne u più pussibule. Ci pudete aiutà ?



Lampemu una chjama per truvà affissi
I vechji affissi ci contanu una storia, a nostra. Sò i testimoni d'un epica è ci dicenu assai affari nant'à un passatu certe volte appena sminticatu. Ci parlanu d'un tempu quandu a cummunicazione in pulitica si facia nant'à i muri di i paesi è e cità, micca pè SMS è Facebook. D'un tempu dinù chì i media tradiziunali ùn davanu tantu a parolla à certi...

Eppò ci hè una dimensione estetica. Ci hè in a mossa di l'anni settanta è ottanta una vera originalità, una grande creatività chì saria bè di scopre o di turnà à scopre.

Hè per quessa ch'è no avemu avutu l'idea di fà una mostra nant'à l'affissi di a mossa pulitica è culturale dapoi l'anni 60. N'avemu digià unepochi, ma ùn bastanu.

S'è vo avete affissi originali, o puru appiccicatoghji, s'è vo vulete aiutacci, mandateci puru un mail o un messagiu nant'à a nostra pagina Facebook.

À truvacci prestu !

Lampemu una chjama per truvà affissi
St'articulu hè statu traduttu nant'à u situ Ampargu a lingua corsa.

u 16 di Nuvembre 2014
U Webmaestru



1.mandatu da a ciaccera u 17/11/2014 23:46
Un bellu prughjettu !
Mi serebbe piaciutu di pudè aiutà...
Felicitazioni !

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook


L'articuli

Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta