Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Ma chì face a pulizza ?

Cun più di 500 morti in 20 anni, a Corsica hè a regione d'Auropa induv'ellu si tomba u più. Chì face a pulizza allora ? Corse-Matin ci dà un elementu di risposta :



Ma chì face a pulizza ?
Ajaccio: la police s'entraîne pour gérer les matches de foot

S'ampara cusì nant'à u situ chì : Une cinquantaine de policiers d'Ajaccio et de Bastia participaient ce vendredi matin à un entraînement au maintien de l'ordre sur les stades de football.

Simu salvi.

u 26 d'Utrovi 2012



1.mandatu da Amicacciu u 27/10/2012 10:20
A piazzetta perde u so estru, sempri à parlà di a pulizia, di u SCB, di Bastia, ... Avemu capitu chì vo site bastiaccii chì si sentenu più corsi cà tutti l'altri... Piccatu, simu tutti i listessi (ancu sì in Bastia ci sò assai Francesi :p )

2.mandatu da ghjuva u 27/10/2012 12:10
so appena daccusentu incu tè amigu!!! purtentu so bastiacciu ma prima so CORSU ! ma disgraziamente i frencesi ci ne troppu in tutta a Corsica......

3.mandatu da ANTO u 27/10/2012 13:51
Sarebbe megliu ch'elli si mettissinu a u travagliu pà truva tutti l'assassini chi correnu sempre .Prima c'éra a riligione pè imbalsama a ghjente ava c'è u ballo.Pover'a noi

4.mandatu da Linguatorta u 27/10/2012 13:55
Eccu torna un elementu da fà ci capì ch´è no duvimu fà da per noi. U statu ghjoca à esse cecu è cioncu. In quantu à noi ùn imbulighjemu micca tuttu sapendu apre l'ochji.

5.mandatu da ghjuva u 27/10/2012 15:43
o Anto a riligione e quantuque piu alta che u ballo credu....ma chi volli a ghjuventu corsa oghje un a piu nisunu sonniu ne per elli ne per u so paese, sassumiglia a tutte e ghjuventu di u mondu A me mi si parre incrediblie di vede un si sia piu nisunu in corsica, per fa rinasce una fiama per un nostru avvene?? un so micca quantuque u sole a spera vede una corsica ricuniscuta a traversu u mondu? Forze ie? quandu vegu lesempie di "l'Ecosse" chi dopu 600 anni di sottumissione a Ingliterra si metta a pensa a une idea di liberta, e tanti altri .....

6.mandatu da Linguatorta u 27/10/2012 16:52
Eccu torna un elementu da fà ci capì ch´è no duvimu fà da per noi. U statu ghjoca à esse cecu è cioncu. In quantu à noi ùn imbulighjemu micca tuttu sapendu apre l'ochji.

7.mandatu da Pbt#pasympa u 02/11/2012 08:21
Eccu! Simu salvi! Piu pinseri! I flicchi annu l'occhiu annantu a natura! Ancu di grazia chi u nostru magnificu giurnale CM a ci face capì : omu pò anda a coglie funghi senza paura.
Bah! Di siguru un sarà a manera di fa arrestà l'assassini ma per què, so i corsi chi sò culpevule : e listessa cosa che per i funghi: nimu un dice nulla! Aqua in bocca!

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook



Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta