Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

U scàndalu di u figatellu cuntaminatu

Eccu un'altra nutizia chì ralegrerà à Christophe Barbier : manghjà figatellu crudu hè periculosu. D'appressu à mèdichi marsegliesi, si risicheghja di chjappà una hépatite E.



U scàndalu di u figatellu cuntaminatu
Avete da vede ch'elli ci anu da caccià ancu u nostru figatellu. U puttachju vene da Marseglia : un capizzone di a Timone ci ampara in La Provence chì si pò more manghjendu u figatellu crudu. Accidenti ! U fegatu di purcellu cuntene un virus chì trasmetteria l'hépatite E ci spieganu i spezialisti.

Ci sò ancu stati dui morti annu passatu per via di sta malatia di u fegatu. Allora, figatellu = assassinu ?

Spiega un circadore : "La recommandation que nous donnons, c'est de faire cuire les figatelli avant de les manger, parce que la cuisson tue le virus."

Si ponu digià induvinà i tituli di u prussimu edituriale di Christophe Barbier : "Les Corses veulent empoisonner la République" induve si puderà leghje chì "Non contents de toucher la prime à la vache virtuelle, voilà que les paysans corses inventent l'assassinat culinaire. Les enfants de Tricatel sont de retour ! Il est grand temps de mettre de l'ordre dans cette île archaïque et de leur faire bouffer du knacki et du Justin Bridou."

In quant'à u cumunicatu di cundanna d'Emile Zuccarelli, s'induvina dinù anch'ellu "Il faut mettre hors d'état de nuire les barbares fascisants des montagnes qui fabriquent du figatelli (sic) avec du faux porc chinois à destination du brave peuple français"

Bon, a bona nutizia (si l'infurmazione hè cunfirmata, ma ùn hè ancu fatta) hè chì cù un pezzacciu di figatellu crudu si pò avvelenà à qualchissia. Pò sempre ghjuvà.

Infatti ùn avianu ch'è da ùn piglià rubaccia per turisti è ùn cumprà u so figatellu nant'à ebay, sti pòveri diaspo di Marseglia, nò ? Ma quessa, i lettori di A Piazzetta a sanu bè...

U scàndalu di u figatellu cuntaminatu

u 15 d'Aprile 2009
U Sgaiuffu



1.mandatu da Piratella u 15/04/2009 01:19
U prublema hè chì una volta di pù, u più ch'emu da tumbà cù 'ssu pruduttu nustrale, hè à noi stessi!


2.mandatu da Cacciapuzza u 15/04/2009 09:34
O Piratè,
Sarannu "Nustrali" i porchi cinesi ? Ghjè una malatia africana o asiatica, st'hépatite E.
Quelli chì faccenu rubaccia per Bidochons se la sentenu passà? Civa ! E tantu megliu pà i veri purcaghji, chì un vendenu ficateddi in aostu.
I turisti si cacanu adossu in davanti a pezzi di carri? Un c'hè male.
Importazioni di porchi è di conni, basta!
N'avemu abbastanza in de noi.

3.mandatu da Piratella u 15/04/2009 14:16

heho o Cacciapuzza, ùn parlava micca seria...lol

4.mandatu da altore u 15/04/2009 14:35
eiu u mo figatellu u facciu è u manghju. crudu o cottu. è à chì a piglia a piglia (l'hépathite E) di tutte e manere s'ella ùn hè a E serà un'antra cù u pastizzu allora... crepatura!

5.mandatu da ZIU ANTO U PURCAGHIU u 15/04/2009 17:54
O quedda gjiente,s'ellu un si po piu fa merendella ,piu abbuccassi a u figatullu,chi a da diventa u populu corsu????I mio porcci chi né aghiu da fà.L'aghiu da manghialli solu??Un c'hé malè !!!! avaremu da fa arrustè è merguez di geant casino,o di super u ,sa rubaccia puzzicosa,fatta in cu carne chinese cume i so ficatelli apesi ,tocchi in cu e mane hé u nazu da tutti sti pumataghi. femu un cumitatu di sustènu,per u nostu ficatellu nustrale .........

6.mandatu da Purchettu Bellu u 15/04/2009 21:16
Mi pare stranu chì a epidemia s'hè dichjarata nant’à u cuntinente quandu sò i nostri chi maghjanu u piu di figatellu crudu.
A crede chì i Corsi anu i geni contru sta malatia. Una ragione di piu pè rivendicà a identità di u nostru populu.

7.mandatu da fanfan u 15/04/2009 22:38
noi simmu cascati inde u figatellu quand'eramu chjughi; allora lascemu sta malatia per i pinzuti cume u figatellu fattu incu i porchi chinesi; eiu aghju scrittu un articulu luni, per parlà di sta nutizia chi ci casca a dossu!!

8.mandatu da estrimei u 16/04/2009 11:10

scusami , o Piraté, ma un possu stà , ci'ole ch'o a dica(dice u talianu: "a volpe perde il pello ma il vizio mai!"):
a mè , mi pare chi attenti , he megliu che attenzione . chi n'he pensate?

per a carne purcina so d'accunsentu 'ncu Cacciapuzza . so ch'ellu si trova 'nu i cummerciu , hè robba chi un sente di nunda, fatta 'ncu porci cumprati a u piu bon pattu , chi un hanu manghjattu che farinette chimiche.
e salticcie , i lonzi, e coppe e ancu i prisutti son vindutti a prezzi d'oru e s un sentenu di nunda,. chi vergogna !
he listessa intrapullatura chi e " vaches à prime " (lacu a spressione frencese postu ch'elli so elli chi l'hanu inventata ).
un si pensa che a scruccunà soldi , senza rispettu per l'astri.
e i sentite , voi , l'eletti ? ch'elli sianu di manca, di diritta autonomisti o independentisti , un anscianu !
ci 'ole a esse onesti e ricunosce dinu ch'elli ci vaccaghji e purcai chi serranu e so fere e facenu robba di qualità .mi pare ch'ellu ci 'ole a fà sforzu di circalli : he a elli ch'ellu ci'ole a cumprà .
a quandu un appellazione corsa cuntrullata chi assicurera a l'origine , a qualità di l'alevu e di a manghjusca data a l'animale?
quessa dinu he pulitica!

9.mandatu da Piratella u 16/04/2009 12:12
Iè o Estrimei per una volta, sò d'accordu, "Attenti" mi pare megliu...

In quant'à tutta sta robba purcina, ùn ne manghju (hè gattivu pè a mo ligna)
Eiu sò di u mare è ùn mi piace chè robba di mare, aligostia, per un dettu (cù u sciampagne)! Loll

10.mandatu da lovia amore u 16/04/2009 13:59
è manghju anch 'eu i figatelli ma un aghju mai intesu di chi c eranu risighi di chiappa l hepatite E a mè m hanu parlatu di sida !!! povera francia è ci caccianu tutte !!
aio aio lasciate ci mangjha a nostra roba di casa....

11.mandatu da patochon123 u 18/04/2009 14:32
ce soir conference sur you tube
le figadellu deviens t il une arme de destruction massive

12.mandatu da spuntinix u 18/04/2009 20:26
Estrimei, postu ch'ellu si cerca a sputichezza in a parlata è a scrittura, mi pare più ghjudiziosu i"chì ne pensate" (ne essendu un prunome) . Ma turnemu à l'affare di u figatellu per dumandà a so indipendenza. manghja à chì ne vole manghjà è basta ! è crepa à chì crepa ! Ma lasciateci per Diusantu, a libertà dei more cum'ella ci piace. Perchè chì u scopu maiò di tutte ste lege imoste in u quatru auropeu o francese hè quellu di tumbà ciò ch'è no simu. Anu vulsutu tumbà ciò ch'è n'eramu l'altreri è soprattuttu ciò ch'è no vulemu esse dumane, cù u nostru figatellu, cù a nostra anima è a nostra bandera. Ma attenti, quelli chì incuragiscenu l'impurtazione di porchi strangeri portanu una respunsabilità chì danu una scusa à sta "ghjustizia" è à ste "norme" cuntinentalizate di stringhjeci a vita sin'à assuffucacci. Ghjuvassi di corsi per stirpà i corsi: sò 250 anni ch'elli l'anu messu à u provu.

13.mandatu da spuntinix u 18/04/2009 20:28
erratum (eviva l'urdinatore)
"chì ne pensate"
a libertà di more
legge imposte

14.mandatu da Piratella u 19/04/2009 14:05
Eppo ùn si sà mai, ci sò chì si puderianu impiccà cù i figatelli, mì!

Ma a vera questione hè chì figatellu veru,bonu, sputicu, avemu u nostru da fà à truvallu oghje : quand'è no u truvemu, simu ancu pronti à more per tastallu...-)

15.mandatu da spuntinix u 19/04/2009 15:26
Aiò tutti fratelli ch'hè ora, sunate puru u cornu ! Femuci subitu subitu una campagnata di pubblicità per u figatellu, u lonzu, a coppa è a salciccia. Urganizemuci manifestazione di "boycot" di u "cochonou", "rillettes", "jambon de Parme" è altri pruddutti d'impurtazione. Postu ch'è no ci simu, lampemu in mare camenbert, Brie, roquefort, ballantines è vodka. Mettimu in ballu u "riacquistu" di i castagnetti è di a cultura di u granu, di l'aliveti è di u casgiu "di latte corsu". E s'è l'affare viaghja, femuci ancu una lista à e territuriale. Dumandemu di mudificà a lege per scriveci tutti i porchi è cusì, ne sò sicuru, salveremu u nostru fratellu figatellu di fegatu in manu à i laburatorii d'analisi francesi.

16.mandatu da spuntinix u 19/04/2009 15:27
ah , mi scurdava, "à populu fattu, bisognu à manghjà" ....u figatellu

17.mandatu da Ali Berta u 26/04/2009 14:11
Innò, ùn avete micca capitu u veru oghjetti di sta opera anti ficatellu.
In fattu ghjè u valori tradizziunale di u populu Corsu che ghjè visatu.
Perche ???
Hè simplice ! Oghje in Francia si fanu di tutti per priviligià l'islam chi divente di piu in piu a nova religione di u mondu. Un hè micca che a ghjente preferisca sta religione a a religione christiana, mas fanu di tuttu via i guverni detti "laïc" per distrugge a religione catòlica é u Vatican.
L'esempiu un mancanu micca annant'à u web per quelli chi volenu circà a capì ch'ellu c'hè un tamantissimu prublema a vene incu quelli chi volenu impone l'islam à u mondu sanu.
In Francia ùn ci hè più u diritu du cunsumà care purcina, innò, ci vole à manghjà "allal" se nò s'impeta omu a l'azzione certi associi di "bobo", cume hè statu ùn c'hè tantu. Un associu umanitariu (nudda chi vede incù u FN) chi facia a distribuzione di una suppa di porcu in carrughju s'hè vistu attacà per un'antra associu di "bobo" per aquale, cumu l'arbi ùn anghjanu micca u porcu, l'hanu detti di ùn più distribua sta suppa. I tinti, hanu avutu a paura (hè cusi in Francia, s'impone tuttu é nimportacane incù à paru di u ghjendarme!) é hanu tuttu rimbalatu.
Si deve sta attenti in Corsica induva l'islam hè in tracia di guagna tarranu. Via Stella, a catena "corsa" si fà incù u campione di a promozione di l'islam in Corsisa, per prova l'ultime emissioni chi hanu fattu di sta religione una "mariveglia" religione "pacifica" é tantu "bella", "nudda à vede incù l'islam di seculi passati" diceva u cummentatore di sta catena. C'he ancù un imam diceve chi assai Corsi si sò cunvertiti à l'islam. Tuttu què, a sampemu, ùn hè cà prupaganda pro islam in Corsica. A Corsica ghjè une tarra prufondamente christiana é attacata à e so' tradizione da tanti seculi passati, ma anch'elle, cume u KOSOVO, se omu ùn face attenti, hà ta diventà un tarra islamista, hè ci vole à ringraziàne à u giò Sarkozy chi ci manda tutti i crepa famu di Francia.
ATTENTI : in Corsica ci sò dighjà 15 lochi di "culte"? l'ultimu si trova in Corti (capitale di a Corsica magiore) é 70 000 musulmani... Pensu che ghè abbastanza gravissimu stu prublema micca parlàne !!
In u so' ultimu cumunicatu mi pare chi u FLNC-UC avessi dettu, in filigrammu (lettu annant'à "U Ribombu"), che un era micca quistionne che a Corsica diventassi u Libane ("libanisazzione di a Corsica" : sò i so' termini). Pensu chi c'h' da chene inchitassi !!!
Un ci micca cà in Francia induva l'islam cola in furia, tutti i paesi di l'Auropa s'impetanu incu stu "fenumènu". Ind'è certi paesi, cumu in Ollanda, da quiì à 2012, e tre cità e più maiò hanu da esse una magiorenza islamista, é ci so dighjà islamisti a i cunsiglii municipali chi volenu impone e so' leggi. In Inghjelterra parlanu di mette in applicazione ufficialmente a lege di a charia é du diritu per e famiglie di applicà a legge di a vendeta, ecc,, ecc

18.mandatu da Piratella u 02/05/2009 23:08

O Ali Berta, caccia qualcosa... Ci voli fà peura di chè?
Ùn ci vole à cunfonde islamisimu integristu è a religione musulmana in generale chì, iè, cum'è tutte e religione in u so sensu prufondu, porta piuttostu à a pace. L'integristi leghjenu i testi à modu soiu, è u mondu musulmanu hè assai diversu. Ùn mi piacenu i to sottintesi contru à l'arabi stallati in Corsica (chì ci hè? i vedi tutti cum'è sullati di Al qaida? Aiò ! megliu seremu pronti à integralli da veru, in particulare i zitelli nati quì, è menu ci seranu terroristi chì u ricusu di laltru face multiplicà!!)
è mi n'infuttu sè tù mi tratti di bobo, nova insulta à a moda.Ciò chì m'inchieta à mè sò a ghjente intullerante è razziste (di qualsiasi populu!!)

19.mandatu da battiscaffu u 03/05/2009 15:36
U figatellu tomba ? U porcu dinù, mi pare...
Anc'assai chì u populu di u porcu corsu hè sempre in salute. Cusì si feranu lonzi, prisutti è FIGATELLI cù porchi corsi.
Eviva Zapata, eviva !

20.mandatu da sumenta u 03/05/2009 19:28
o Ali Berta hai manghjatu troppu figatellu cuntaminatu?

21.mandatu da Ali Berta u 06/05/2009 14:38
o Piratella ùn faciu sottintesi di nudda é ùn so micca razzista cumu tu pari pensalu. U me postu un vuleva micca fà peura a nimu, sulamente chi a ghjente pigliassi cuscenza di cio chi hé in traccia di passassi in lu mondu incu u svlippu di l'islam é prublemi ch'ellu pone a l'altre cummunità relogionsi. Sé tu pensi che islamisimu integristu è a religione musulmana ùn hé micca a listessa cosa hé u to avisu. Eghju vegu chi a réalité in lu monde é altra che a toi. Eiu sogu cristianu/catòlicu, tulerente é naziunalistu Corsu di manca, é ùn cunfondu micca a nuzzione di tulerenza incù quella fa tuttu é nimportachene. U populu Corse é di piu in piu in éta di minorenza annant'à so tarra é a culunisazione di pupolamente hé per me una nuzzione pulitica micca di razzismu é tengu a precizala per ch'ellu ùn ci sìa micca sbagliu annant'à u me postu chi ùn voulia miacca fatti peura sempliciamente fà piglià à i Corsi chi defendenu u su populu a so tarra é so cultura di un periculu universale chi ghjè quellu di u svlippu di l'isman. L'aghuju dighjà dettu : leghjette a storia di u Kosovo per capì cumu si passanu l'affari. Pudette encu leghju questu capu articulu assai penserosu : http://www.mondialisation.ca/index.php?context=va&aid=9485
Ùn hé un affare di razismu, sempliciamente di càlculu : iIn Corsica, hé scrittu annant'à A Piazetta, ci he 4 000 persone chi ghjunenu à l'annu da Francia (a magiorenza hé musulmana). Ci hé dighjà 70 000 musulmani in Corsica. Quantu ci né serà da qui a 20 anni ? E quantu ci saranu Corsi da qui à vint'anni ? Semu dighjà tantu in minorenza é que sarete d'accunsente incù megu per di ch'ellu hé u pericculu magiore di u populu Corsu ? Guardete in capu che in lu monde dapertuttu induva si stallà l'islam i prublimi un tardenu micca à accade é quandu sta "religione di pace é di tulenza" diventa majore alora ghjè a guerra. O ghjente, podassi chi ùn avete micca u web é Googol ? Pghje ùn si po piu piatà a verità à nimu forchi quelli chi ùn volenu né sente né vede a réalità. Almenu che podassi voi sìate "ciochi" ? A spérà che nò...

22.mandatu da Ali Berta u 06/05/2009 14:52
O Sumenta, u figatellu cruddu é a carne pucina, in generale, l'aghju sempre manghjata. Qualle a sà da qui a 20 anni se i Corsi a puderanu sempre manghjà postu chi l'Auropa vole che i Corsi ùn né fìanu più à u pretestu di "l'hygiène". Chi né pensi tu ?

23.mandatu da Ali Berta u 06/05/2009 15:02
O Battiscaffu, a sai chi incù sta storia di "grippe porcine" ghjè un bella manera di ùn fa più parlà micca à i media di a crisa, di a tinta ghjente messa à u chomage di patroni pigliati in otage é tutti a tradraccia di Sarkozy. quantu ci né "bobo" chi si sò lampati ind'é famacie a comprà u Taniflu ??? ^^^^
U peghju hè chi oghje a mafia di i media affidati a u Putere à a ghjente si ponu fà ingole tuttu é n'importa chene per fali svinticà i veri prublemi di a sucietà cumu a crisa terribile chi strughje a nostra civilisazione occidentale é i so valori di famiglia di travagliu di religione cristiana é di sulidarità umani.

Per quelli chi ùn "hanu micca" à Googol (i tintti ^^) :

"La salve des virus de la grippe porcine, aviaire et humaine -Première partie"
http://www.mondialisation.ca/index.php?context=va&aid=13417

"La salve des virus de la grippe porcine, aviaire et de la bêtise humaine-Partie II"
http://www.mondialisation.ca/index.php?context=va&aid=13503

Bona lettura

24.mandatu da sumenta u 06/05/2009 19:31
pensu chì u veru prublema ùn hè micca u sviluppu di l'islam. hè finitu u tempu di e religione chì imponenu u so putere è una manera di pensà o di campà. u periculu vene di a ghjente chì lascia cascà e tradizione è u rispettu per fà cumu i pinzutti. volenu parlà, pensà, vistissi, agisce di listessa manera. quessi disprezzanu u nostru passatu è di manera generale i fundamenti di a nostra cultura. ùn circanu più à mantene l'usi nustrale. ghje què chì "strughje a nostra civilisazione occidentale è i so valori di famiglia di travagliu di religione cristiana è di sulidarità umani" per ripiglia e to parolle.

25.mandatu da Ali bertà u 07/05/2009 22:19
o Sumenta. "A ghjente chì lascia cascà e tradizione è u rispettu per fà cumu i pinzutti", so d'accunsente incu teghu annant'a stu puntu a pensu cum'é té. Pà u restu "u tempu di e religione chì imponenu u so putere è una manera di pensà o di campà" ùn hè ancù compiu cume tu a pensi o amicu, a prova ind'i tutti i paesi musulmani é u primu l'Arabia Saudita (u "Vaticanu musulmane) induva ùn si po entre una Bibla o una croce senza vedessi cundannatu à morte per l'autorità regigiosa di sta ripùblica. Si parla in Corse di tullerenza é d'intégrazione ma ind'é i paesi musulmani questi parole ùn volenu di niente é ùn hanu alcunu sensu. Per essempiu, in Iran, i diriti di l'omu sò negati. L'omossessuali sò torturati épò appesi. E donne so cunsiderate peghju cà i canni. In Arabia Saudita ùn ci hé mancu una ghjeja chi ùn sò autorizate. Un espertu di u Moyen-Orient a dettu cusi "Aucune église ne devrait être autorisée en Arabie saoudite à moins que le Pape Benoît XVI ne reconnaisse le prophète Mahomet". In Corsica mi pare a mé ch'elli ci sianu una quidicina di lochi di "culte" é i musulmani so abbastanza pretensiozi à cherene sempre di più. A quandu a custruzzione di a "mosquée" di Corsica cume in Francia ? Mi dumendu se u populu Corse seria piu baulu cà l'arabomusulmani ? Si tassa i Corsi di razzisti a prima occasione ma i média piatanu bé ciò chi si passa ind'é i paesi musulmani chi tratanu cume merda i stragneri é piu particularmente i cristiani.
Samedi 10 novembre 2007 : "Les pays arabes envisagent l’expulsion de millions d’étrangers. Motif ? Érosion inacceptable de la culture locale !"
Cio chi aghju scrittu per l'affare di u figatellu a pensu da veru. Po passa in Corsica per qualcosa d'insignificante ma in fattu à u contrariu tuttu a un scoppu definitu. Si cumencia sempre, pianu pianu, a fà cascà i colonni di e tradizioni di una sucietà, é quandu si sparta omu un ghjornu é tropu tardu per riagì. Quandu si vede cume si hà trasfurmata a sucietà Francese, stu bellu paese de Gaule si deve manghju a so fegatu ind'a a so cascia, face paura per a Corsica di dumene. A cunnusci a storia di a cranochja ? Fà bole una pignata piena d'acqua é dopu lanpaci una cranoghja ingrentu. A cranoghja ad a subitu tastà l'acqua bulente é s'ha da lampà fora. Avà piglia una pignata d'acqua é metteci una cranoghja, fà bole u tuttu. A temperatura ha da culla piannissimu ma mancu a cranoghja s'hà da accorghje che l'acqua bole é ha da more senza movessi. Capisci cio chi ti voliu di ? Hé cusi chi si strughje un populu rimpiazendulu per un altru. L'islam si parghje in lu mondu é induva passa ellu picia u focu ind'é l'acqua. Fàti un giretu annant'à google per capì u periculu maiò chi l'islam fà core a u mondu.

Salutu fraternu Corsu.

http://pointdebasculecanada.ca/spip.php?breve381
http://pointdebasculecanada.ca/spip.php?article103
http://pointdebasculecanada.ca/spip.php?breve389

26.mandatu da Piratella u 08/05/2009 18:31

o Ali Bertà, ùn sì micca razistu, ma...

Faci e generalità nantu à l'islam è i musulmani , què hè inghjustu pè a ghjente chì campanu quì cù u solu penseru di stantà u so pane è allivà i so figlioli. In più, serianu "pretenziosi" ??
Sò cusì pretenziosi ch'elli sò ricusati da partuttu à l'intrata di e Buatte, chì in u centru cità d'Aiacciu , in certi Bar, ùn mostranu mancu u nasu... Quand'elli escenu giovani arabi per manifestà contru à e bombe nantu à Gaza chì i rivoltanu, sò aspittati in e strette in giru à a piazza Foch da bande di giovanni Corsi per minalli (anc'assai chì l'urganizatori anu sappiutu fà chì l'azzuffi ùn stalvessinu micca!!) Vedi o ALi Bertà, à mè sò st'affari chì mi facenu peura, a nostra l'intullerenza ne pò fabricà dinù fanatichi in riazzione...

Manch'eiu possu pate i Stati religiosi cum'è l'Arabia Saudita, induve si ricrutanu assai fanatichi di Al Qaida, ma e cusì dette "Demucrazie" Uccidentale sustenenu quellu Statu è sapemu perchè!





27.mandatu da Ali Bertà u 08/05/2009 21:17
o Piratella u razismu à mé mi facenu cascà i braci. In fattu chì ghjè u razismu ? U razismu ghjè una teuria chi prona seconda à ella chi una razza ghjè sopprana à tutte l'altre. Per esempiu u modu nazista. Se tu pensi chi ci hé nazisti in Corsica dimilu, andaraghju subbitu a dinunziali in publicu, mi poi fà cufinrenza. U prubema é a realità hè chi oghje si servenu u razismu a tutti i modi, soppratuttu da i lobby a u serviziu di u putere. Soppratuttu quandu qualchisia o un gruppu pulicticu u suciale ùn hé micca d'accusente incù e linee di u puterte, tandu li si lampa subitu l'anatema di u "razismu". Per me i valori umani di rispettu, di tullerenza é di diriti universali di l'omi ùn marchjanu micca ind'é un solu sensu. Innò, devenu tutti quessi esse a dopiu sensu é benintensu reciprochu. Vole di, per esempiu, che se i musulmani volenu custri mosquées ind'é noi, so d'accunsente, ma tandu anch'elli devenu accetà di lasciaci custri ghjeje ind'é elli. Chi ne pensi, ùn hé cusì chi deverebbe marchjà a ghjustizia é a tullenrenza ? O solu à modu ùnicu ?

Avà, se tu voli parlà di razismu, ancù quì ci vole à esse ghjustu é francu é parlane ind'é i dui sensi, parchi ha sai ch'ellu ci hé ancu u razismu contra l'omu biancu in generale, é contra i Corsi in particulure. Per u razismu contra l'omu biancu, manca bisognu di fati un girettu in Francia per vedelu, basta a fà marchjà à Google. Per u razismu contra i Corsi ùn mancanu l'esempii, é u primu di tutti i quellu di un populu néfagatu annant'à so terra. Dopu ci tutti l'altri incù l'agressioni di tutti i ghjorni ma questu u razismu contra i Corsi ind'é elli i média si piatenu bé di parlane perche face vergogna à a republica Francese chi si dice "laïc". A Francia hé talamente "laïc" chi l'UMP é Sarkozy distrughjenu é ghjeje per finanzà é mosquées.
http://www.unite-francaise.com/spip.php?article158
Eu pensu che un populu un po micca vive a u disprezzu di un altru. Se no induva saristi a ghjustiza ?
A dighu dinu : in paesi cume l'Arabia Saudita u fattu i pruvà a entre una Bibla ti cundanna à morte, ma se tu ùn la sai micca ghjè stu paese quì chi s'occupa di u finanziamente in l'u mondu sanu di a custruzioni di mosquée ind'é capitale mundiale. In u stessu tempu l'Arabia Saudita ùn vole micca eghje ind'é ella perchi u Cristianismu ghjè u so nemicu. Ma se i Cristiani so i nemichi di l'islam alora perchi tu mi parli di tullerenza ???? capisci o nò ?

Guarda ùn pocu ciò chi si passa in lu mondu incu l'islam chi ùn hé mai stata una religione di tullerenza é d'amore à u so prossimu, forchi da i musulmani per i musulmani, tuttu u restu e negatu. Tu parli di Al Qaida ? ma Al Qaida ùn esiste micca. Ghjè una creazzione d'i serviziu secreti Americani. Obama vende di dì ch'ellu a t'ha apre u dossier di 11 séttembre ma ha dettu à pattu di micca fà un prucesu internaziunale à G. Bush parchi oghje ci hé di più in pù di ghjente (intelletualli, omi pulicichi, filosofi, ecc.) chi pensanu chi so l'Americani elli stessi chi hanu urganizatu é esecutati stu attentatu é micca u pseudò "Al Qaida". I fanàtichi, culu ti dici, i molà i ricrutani ind'é prighjò, Francese é n'altrò. Vai à dumandà a Michèle Alliot Marie o Rinsignate annant'à Google. Leghji puru u Réseau Voltaire.
Altre cosa : a u to avisu, quandu i musulmani saranu più numerosi cà i Corsi, chi pensi ch'ellu s'hà ta passà ? Guarda ùn poccu ciò chi si oghje passa ind'é tutti i paesi Aurupeanni (Francia, Inghleterra, Suède, Norvène, ecc.) eppò dopu rispondi. Soppratuttu chi u populu Corsu hé ellu di più in più minoritariu annant'à so terra. A me mi vene u pensera chi u nostru paese in ebbe u listessu destinu cà u Kosovo.

28.mandatu da Piratella u 08/05/2009 23:44

U razzisimu di l'unu ùn scusa u razzisimu di l'altru. Sò d'accordu cun tè chì u razzisimu, cum'è a scimità, sò belle sparte in u mondu è in tutti i populi.

*Sò e generalità chì mi sgenanu : "i musulmani", cum'è altri dicenu "i corsi"...

E da veru ùn pensu micca chì a religione musulmana porti di più , in sè, à a guerra o à l'intullerenza chè l'altre religione . Eiu religione ùn ne aghju, e mettu tutte à paru, tuttu studiendule appena cun interessu, perchè à l'iniziu, anu tutte listessu scopu, appuntu : rende l'omu più bonu, mettelu in leia (religere= lià) cù l'altri umani è cù u mondu, u celu, ecc....
Dopu diventanu strumenti di putere (clericale o nò), d'ideulugie, di naziunalisimi, è merzanu ...


Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook


L'articuli

Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta