E più belle scuse per ùn andà à travaglià
"Un possu micca vene, oghje apru u mò magazinu pè a stagione"...
so briaca, ùn capiscu più nunda.....
U ghjaddu ùn hà cantatu sta mane !
Paul Giacobbi un vole micca
Travaglià ?!? ùn aghju tempu.........
Oghje cum'é eri e dumane ùn travagliu micca perche u mo scagnu hè ind'u l'Office de l'environnement... Ghjè a listessa scusa per x fattore.
Inno chi mi tengu 10 voti in paese!!!!
Sò in ritardu per risponde à i mo missaghji di Facebook ! Dunque pigliu a mo ghjurnata per risponde !
Aghju toccu u loto e b'amerdu !
Mi maritu incu Albert di Monaco.
Facciu una ghjurnata di furmazione per diventa vescu à a piazza di Brunin chi parte.
A mo cagna ha perturitu e preparu u battesimu.
Aghju a massella" blocata" perche aghju troppu risu leghjendu a Piazzata.
A u Forum di RCFM hannu dettu male di mè e pensu à tombami.
A mo socera hè rimbiida e li preparu e frape per falli festa.
mi scusu ma ùn possu stà... amicu mulatteru, una rimarca cusì, à trottu serratu : " e cagne ùn ponu chè catellà". sò e donne à parturisce.
A meia a cagna, perchè ghjè a meia, un cadella micca, a vostra cadella sicuramente invece a meia ghjè "esseptionale". E ancu a mo socera ghjè "esseptionale", a vostra hè digia rimbiita ?
O travaglià o vutà ? Ùn possu fà i dui!
O sgiò Paulu ci vole à sceglie.
Ah, aghju intesu, andaraghju à vutà.
So stata scelta per ghjoca in Mafiosa, a paca hè di 50 euri allora mi ne impipu di u vostru travagliu chi prestu aghju à esse una star mundiale !
Un possu micca travaglia oghje perche aghju fighjatu XFactor fin'à tardi !
Oghje un m'aspettade micca perché sò in "ovulazione", face 5 anni ch'o provemu à avè un figliolu, allora u vostru travagliu mi ne "infiscu" à pena !...
Cantu in una corale e oghje ghje ghjornu di repetizione per preparà a festa di a musica.
Sò a moglia di u guvernatore di a Notte di a Memoria e oghje c'hè a sartora chi vene da Pariggi per provà i custumi !
Un' aghju più nunda in frigo e devu andà à a Rocade per fà e mo "corse"
Oghje ci sò e "solde" e u mo VERU travagliu hè di fà tutti i "magazzini" per trovà e piu belle tenute à bon prezzu !
Sò cacara per a prima volta, u mo "caniche" ha avutu tre cadelli !
Nimu ùn ha pensatu dì dice a u so patrone "sta sera ghjunghje Colonel Reyel in Bastia, dunque ùn pensu micca da vene à travaglia ch'ùn puvera micca liticasi à bon'ora ..."
 Scrive una risposta
|
|