Marcu Biancarelli : "A scrittura in corsu ùn hà ancu capitulatu"

 di quì di culà
Dumenica u 7 di Ghjenaghju 2018

[Ignorer]
chi putenza. Merci Marco !
 fabrizio albertini
Marti u 9 di Ghjenaghju 2018

[Ignorer]
Bonasera eiu so talianu e capisco a lingua corsa senza averla studiata a scuola. talianu e corsu sono molto simuli perchè il corso deriva dal toscano antico e dal ligure e la corsica è un'isola italica culturalmente e liguisticamente anche se politicamente fa parte della francia (i pinzuti). a corsica un hè micca francese dovrebbe avere l'indipendenza o almeno una più ampia autonomia almeno come la sardegna in italia o anche di più. saluti fratelli corsi e a tuttu u staff da piazzetta da un talianu simpatizzante da a corsica.
 saetta
Marti u 9 di Ghjenaghju 2018

[Ignorer]
He vera ci he a putenza, vengu di finicsci l’ultimu libru massacre des innocents 👍👍👍👍 he un gran rumanzu, Lighjitellu, ci he svinturi,viulenza, amori, descrizioni di l omi, di i loca e di s epica d una richezza e d un gran niveddu di litteratura , Più che un rumanzu ghjhe un libronu 👍👍👍
 Ghjunghjiticcia
Marti u 23 di Ghjenaghju 2018

[Ignorer]
" Quì nemmenu, ùn mi pari tantu di rispichjà un amori furmidevuli di u populu pà a so propia lingua, nè di currisponda à un discorsu carcu à biatitudina chì no’ sintimu par raportu à un paesu da fà."

Rumanu Colonna avia parlatu di u "syndrome de Stockholm" è pensu ch'eddu t'hà a raghjoni.

Ci hè di dipiù u prublema di a storia di 40 anni di viulenza ch'hà fattu scansà da a so lingua (tra altri) una parte di u populu corsu.

Ma, cù st'artìculu, chì piacè di veda aduniti A Piazzetta è Marcu Biancarelli chì m'anu datu tramindui a voglia di leghja (è di scriva) in corsu.


U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.