| 
	 
		 
	 
		 
			 
				  Quale serà u primu à vulè mette i Roms in Corsica ? 
		 
			 
				 
				 
					 
						 20 dollars nantu a André Paccou 
					  
			 
				 
				 
					 
						 Tuttu cio chi ghjà un'anima ,una cultura ,hè malvistu da u pudère di Parigi .Ci so i "roms" chi stannu qui di poi decinè d'anni e nimu n'hè a n'tesu parlà .Pè i françèsi u corsu hè peghju chè u "rom" ,farzu ,ladru e buggiardu .Basta a leghje i "post" nanta certi ghjurnali in ligna !!!
					  
			 
				 
				 
					 
						 A vera piazza di i Rom ghjè indè in belli quartieri di parigi indè l'artisti è i pulitichi carchi di soldi chi facenu "sulidarità" e pantumine incu i soldi è i mezzi di l'altri...ùn hanu chà pigliassi li in casa sioà è dalli a manghjà e altru restu invece di parte in vacanze in Sperone à in "Saint-Trop"   a piazza di i rom hè induve quelli chi i volenu, micca indè l'altri...
					  
			 
				 
				 
					 
						 sin'avà i rom ùn dirangiavanu à nimu. da poi a crisa di narbi di Sarko st'estate, so elli i rispunsevuli di tutti i malanni di a francia.
					 
 ci hè un prublemu, no ?
 
			 
				 
				 
					 
						 "Papy  Galinier" è tant'altri ùn eranu ti u t'avisu o Hortifocu..Mà e vera chi ùn so i soli à fà malfatte in francia è ùn so rispunsevuli elli soli di i malanni di a franciaccia....!! E colpe di i guverni chi so lassisti i termini d'immigrazione dipoi  40 anni...!!
					  
			 
				 
				 
					 
						 sono italiano,adoro la corsica,il problema dei rom l'avevo già proposto su facebook e ai miei amici corsi,speriamo che la francia non li metta in corsica,finirebbe come l'italia.
					  
			 
				 
				 
					 
						 No ai Rom in Corsica, in Francia e in Italia. Concentriamoli tutti in Lussemburgo dove i dirigenti politici si interessano ai loro problemi sociali e umanitari!!
					  
			 
				 
				 
					 
						 Indè Rocca in Caldaniccia c'hè pocu a piazza pà accogliali
					  
		 
		   Scrive una risposta 
 | 
|  |