Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Le Pen : "la Corse appartient aux Français"



U FN cuntinuveghja di pruvà di "regiunalizà" u so discorsu è d'appiccicà a bandera corsa, ma ùn cambia micca nant'à u fondu.

Jean-Marie Le Pen hà datu una cunferenza di stampa in Bastia (serà luni 12 in Aiacciu), è si pò vede un mumentucciu di a so cunferenza di stampa nant'à Corse Net Infos.

U presidente d'onore di u FN hà dettu a so opposizione à u statutu di residente è u statutu di cuufficialità : "il n'y a pas de raison de faire quelque chose de spécifique à la Corse à ce sujet".

Hà martellatu u so discorsu classicu : "la Corse n'appartient pas seulement aux Corses, elle appartient aussi aux Français, je me sens moi un peu propriétaire".

Hè detta.
Le Pen : "la Corse appartient aux Français"

l'11 di Maghju 2014


Da u più recente à u più anzianu | Da u più anzianu à u più recente

54.mandatu da stella capicursina u 02/06/2014 21:42
u secondu gradu dinù ci vulerebbe à capiscellu....

"la fille pas aussi folle" : a credite voi, ùn vi lascete accecà da e so parolle, una volta à u pudere serà troppu tardi averà tuttu in manu per ammazzacci

53.mandatu da Ghjuvan''''Paulu u 28/05/2014 09:36
A riéscita di a Corsica si face cun ghjente cum'e Laurent Lokoli", di etnìa francese (a mamma) e nera (u babbu) ; ellu si dice CORSU e difende i nostri culori annant'à u corsu centrale di Roland Garros...
Amparemu u corsu e u talianu à i ghjunghjiticci e cusì CORSICA SI FERÀ

52.mandatu da acquaviva u 28/05/2014 00:56
quelli chi s 'opponenu a cio che no dimmi so scemi e sterichi;a megliu prova he l'odiu di irredentisti pristu e pristu un l'ha ci dice nimu hai capitu o schizofrenicu? e vai tu nanta a i to siti di bolscevicu o voli fa a legge. u to regnu he finitu e corsu o francese a ghjente cume te so sempre bolscevichi nemichi di i populi E QUESTU DAPERTUTTU CAPITU?VAI A FA A LEGGE IN CASA TOIA A PIAZZETTA UN T'APPARTENE!! MA CUME SEMPRE A GHJENTE CUME TE UN HANNU MAI AVUTI CUME PULITICA CHE DI SUPPRIME A PAROLLA LIBERA NE SI L'ULTIMA PROVA:pristu i cummunisti assassinu sempre e dapertuttu.SECONDA ME SI CUMMUNISTA DI BABBU IN FIGLIOLU UN SPIRITACCIU CUME U TOIU SI TRASMETTE GENETICAMENTE .

51.mandatu da acquaviva u 28/05/2014 00:56
quelli chi s 'opponenu a cio che no dimmi so scemi e sterichi;a megliu prova he l'odiu di irredentisti pristu e pristu un l'ha ci dice nimu hai capitu o schizofrenicu? e vai tu nanta a i to siti di bolscevicu o voli fa a legge. u to regnu he finitu e corsu o francese a ghjente cume te so sempre bolscevichi nemichi di i populi E QUESTU DAPERTUTTU CAPITU?VAI A FA A LEGGE IN CASA TOIA A PIAZZETTA UN T'APPARTENE!! MA CUME SEMPRE A GHJENTE CUME TE UN HANNU MAI AVUTI CUME PULITICA CHE DI SUPPRIME A PAROLLA LIBERA NE SI L'ULTIMA PROVA:pristu i cummunisti assassinu sempre e dapertuttu.SECONDA ME SI CUMMUNISTA DI BABBU IN FIGLIOLU UN SPIRITACCIU CUME U TOIU SI TRASMETTE GENETICAMENTE .

50.mandatu da ghjuvan''''Paulu u 27/05/2014 23:38
Luca, cusì faci pruvucazione !
A corsica bench'ella appi parentìe strette cun l'Italia... ùnn'è micca l'Italia !

e ancu menu a Francia !

49.mandatu da IRREDENTISTI PRISTU u 27/05/2014 18:12
nè francesi, nè taliani, CORSI !!!

IRREDENTISTI FORA !!!! ùn venite più à facci cacà quì, andate nanta i vostri siti MA LASCIATECI IN PACE MANSA DI FACISTI

48.mandatu da Luca u 27/05/2014 16:28
Face sempre piacè di leghje i penseri di 'acquaviva', e di notà chì ci sò altri Corsi ch'inizianu à "truvà l'escita di a trappula"!
Da a cità di L'Aquila, core di a Terra Ferma...
Evviva l'ITALIA, evviva a CORSICA cù e so PRUFONDE RADICHE TALIANE!


www.wmaker.net/avivavoce/
www.corsicapatrianostra.over-blog.com
www.ghjurnaleipatia.blogspot.fr

47.mandatu da sergio u 26/05/2014 13:24
acquaviva dice u veru. eiu so anagraficamente talianu (toscanu), ma sentu chi a parentela coi fratelli corsi he assai più forte chi con altri "taliani" (Napolitani o lombardi chi sienu). u prublema è chi a pinzutizzazione oghje è micca solu sculastica. è di a TV in primis e passa da l'imposizione di tuttu un sistema economicu. (micca trovi u parmigianu o e lasagne dentru u supermarket francese, trovi u camembert). micca trovi un libru corsu o talianu in libreria, trovi un libru in francese. Micca trovi tv corse, trovi tv francesi. tuttu ellu chi è micca corsu (pruduitti alimentari o culturali) dovesse esse talianu, per cultivà e radiche e evità a pinzutizzazione....

46.mandatu da GUERRINI u 25/05/2014 21:47
Eu ùn capiscu micca. Cum'è un tippu chi ù hà nunda à vede cù a Corsica, po dice cunnerie cusi ?
A Francia pruprietaria di a Corsica ? Ghjè bella quessa ! Sè dumane un paese annessa a Francia è dice ch'ellu si sintia pruprietariu di a Francia cumu credi riasgiscie? [b]Muralità : a Corsica un hè, è ùn serà mai a pruprietà di a Francia O SPEZIA DI MERDACCIA DI PINZUTACCIU DI MERDA ![/b]

45.mandatu da J G u 19/05/2014 16:18
U nazionalistu Le pen si crede più francese che laltri
I nazionalisti corsi si credenu più corsi che l'altri
Indue hé a differenza tra i dui
U bé di a Corsica hé a mo priorità
Mandà i mo figlioli a u macellu per difende l'ambizioni d'uni pochi , mancu pensalla
soprattuttu chi un sô mancu appena sicura ch'elli steranu megliu dopu

44.mandatu da acquaviva u 18/05/2014 21:15
ANZIANI MICA ANCIANI A CORSICA FRANCESA UNA STORIA DI MORTI E DI SOLDI DAVERU POCA ROBA O FRATELLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

43.mandatu da Fratellu u 18/05/2014 20:13
I nostri anciani so morti per a Francia, di sicuru chì semu francesci, Le Pen hà raggiò !!!

42.mandatu da sardu u 15/05/2014 19:36
bè, sicuramente u sicundu casu... o un saprai micca chi noi taliani simu schiavi o custretti a ubidire e ridiculizzarci a altri paesi?! u statu forte cù noi cittadini è debule cù altri paesi!!

41.mandatu da Cagliari u 15/05/2014 19:04
Mai sarete italiani, sempre pero fratelli .
Ogni volta che venite in Italia, vi sentite sempre a casa...sono sicuro.
x Acquaviva...Non solo la francia ha fatto questo gioco di allontanamento, l'italia (a parte le malefatte di mussolini) oggi non ne parla piu di voi e chiude anche consolato Bastia....è un caso? o c'e' progetto/accordo politico con la Francia..?

40.mandatu da acquaviva u 15/05/2014 00:07
GHJUVAN PAULU HA CAPITU E A DICE A MODU SOIU: CULTURALMENTE UN SI PONU SEPARA E DUIE APPARTENENZE E PER L'AVVENE RITRUVEMU U NOSTRU CUNTINENTE A TERRA FERMA CUME A CHJAMAVANU I NOSTRI ANTICHI.

39.mandatu da Ghjuvan''''Paulu u 14/05/2014 21:47
O ghjente, sàppiate chi mussolini fece più male à ai Taliani che à i Corsi o a i Francesi o chi ne so eo !
Mussolini ùn hè che una scusa truvata da i Francesi per alluntanacci da l'Italia !
Certu ùn simu micca taliani, cum'è l'Alsassiani ùn so tedeschi e i fiamminghi ùn so olandesi... ma una parentìa c'hè ! 'ssa parentìa cultivèmula e ritruveremu i nostri antichi chi frequentàvanu l'università di Pisa e di Roma !

38.mandatu da acquaviva u 13/05/2014 20:47
CALVOISE HA CAPITU :L'IDENTITA UN HE AFFARI DI DOCUMENTI E HA SPIEGATU BE A U NOSTRU FRATELLU SARDU CHI MUSSOLINI HE SOLU STATU UNA SCUSA E CHE TUTTA ST'OSTILITA HE STATA SUMINATA BELLU NENZU DA A SO SCOLA (A FRANCIA QUANDU SBARCA IN CORSICA HE A PRIMA PUTENZA MUNDIALE PIU O MENU I STATI UNITI DI L'EPICA E U PRIMU STATU CHI HA DA CREA UNA SCOLA IMPOSTA A TUTTI E STA STRUTTURA SARA USATA CUME MEZZU D'INDUTRINAMENTU UN CI NE SCURDEMU)U FILOSOFU TEDESCU HEGEL DICIA CHI A RIVOLUZIONE FRANCESA HE STATA UN URAGANU :HE ST'URAGANU CHI CI HA SUFFIATU CUME POLVERE.DOPU A QUESTU HE ANCU UN MIRACULU CH'OGHJE FERMINU SEMPRE GHJENTE CUME NOI PER DILLI CHE NOI SIMU CORSI E CULTURALMENTE TALIANI CUME PARTE DI STA FAMIGLIA ALDILA DI U PULITICU E DI A CARTA D'IDENTITA.per plus rien ne betonne CORSU E TALIANU VANNU DI PARI PASSI FRANCIA E CORSICA U PRIMU TOMBA L'ALTRU QUESTA HE A DIFFERENZA.AMICIZIA E FRATELLANZA CUME DICIANU QUELLI DI A MUVRA ANCU PER QUELLI CH'un volenu capisce chi sta scizofrenia culturale (scissione di a persunalita in dui pezzi ) he l'opera di a francia e di e so manipulazione.DA UNU CHI N'HE STATU UNA VITTIMA NENZU DI TRUVA L'ESCITA DI A TRAPPULA.

37.mandatu da sardu u 13/05/2014 19:41 (da un teleffuninu)
tu ai rasgió calvoise, he veru, a francia avá fattu u so ghjocu! infatti u fascismu hé statu "a goccia chi avá fattu trabocá u vasu"...se si dice cusí in corsu... Saluti e ti ringraziu pé a tua spiegazione

36.mandatu da plus rien ne bétonne u 13/05/2014 19:29
Acquaviva da qui a 2000 anni s'é e cose cuntinueghjanu cusi cosa seremu. Basta !! basta!! simu corsi ,eramu I korsi..

35.mandatu da Calvoise u 13/05/2014 19:23
O Sardu, i ligami fubbenu interrotti ben prima di Mussolini. A francia impuneva a so cultura (di m*rda) e minava quelli chì parlavanu a lingua corsa quandu u babbone di Mussolini ùn era ancu natu. Anu presu stu pretestu (cumu d'altri) ma infatti i fascisti per a Corsica sò sempre stati elli, i francesi.

(Cumu si dice : imponeva ? imponia ? Sì qualchissia mi pò aiutà u ringraziu.)

34.mandatu da sardu u 13/05/2014 18:19 (da un teleffuninu)
ié, ma a"distruzione"culturali e linguistici so ancu partiti da a pulitica, ancu si a corsica un fece parte veramente di l italia,fu invasa da quel delinquente di MUSSOLINI e da lí ADIEU ITALIE! Sia culturali, linguistici,sociali e sopratutu politici

33.mandatu da Calvoise u 13/05/2014 17:52
Sò di radiche e legami linguistiche (soprattuttu), culturali, umani chì parlava eiu.
Micca di pulitica. Lascià un maestru per un altru ùn hè micca a suluzione.

32.mandatu da sardu u 13/05/2014 17:22
acquaviva,scusa si m'intrometu,forse in corsica h è rimastu u "trauma" di l' italia fascista,forse ancu pè quessu chi i liami si sò interroti pè sempre... chi ni pensi?

31.mandatu da acquaviva u 13/05/2014 15:53
STI CORSI FRANCESI UN VOLENU CAPISCE O PIUTTOSTU FACENU NICE DI UN CAPISCE (ma e ancu valevule per stella capicursina e d'altri chi si dichjaranu solu corsi)1/L' identita un'he affare di documenti dunque per falla finita un vogliu mica diventa puliticamente o giuridicamente talianu ma so culturalmente talianu postu chi a mio lingua face parte di u gruppu linguisticu italo/rumanu(e mica ibero rumanu ne gallorumanu ne balcanorumanu-le roumain- ne sardu etc)
che a mio casata e taliana e e mio struture sociologiche famiglia paese rolu di a religione so vicine a quelle di l'italia.2/ANCH'EIU AGHJU CRIDUTU PER MERAVIGLIA CUME SI DICE INDE ME A TUTTE STE BUGIE DI UNA CORSICA FRANCESE ADUVE I CORSI ODIAVANU NATURALMENTE-sic-L'ITALIA E I TALIANI NENZU D'AVEDEMI CHE STA SCIMITA ERA STATA CUSTRUITA METUDICAMENTE DA A REPUBLICA FRANCESE A SO SCOLA A SO AMMINISTRAZIONE A SO ARMATA :l'OBIETTIVU ERA CHIARU CI VULIA SEPARA A CORSICA DI E SO RADICHI DI TUTTI I LIAMI UMANI E CULTURALI MILLENARI CU A TERRA FERMA.PER A FRANCIA UNA VOLTA COMPIUTA STA SEPARAZIONE SAREBBE STATU FACILE DI OCCUPASI DI U CORSU E HE CIO CHE ACCADUTU MI PARE?3/NE A CUSTRUZIONE DI UN PAESE CUME A FRANCIA EREDI DI ROMA CUN U CUMPLESSU D'INFERIORITA RISPETTU A U CULUNIZZATORE RUMANU L'IDENTITA UN HE CULTURALE MA PULITICA E MICA SOLU POSTU CHI HA U SCOPU DI DISTRUGGE L'APPARTENENZE CULTURALE E ETNICHE:OGNI RIFERENZA A STI LIAMI HE PER I FRANCESI RAZZISTA(RICURDASSI DI U SHOW DI MELENCHON PER A PRESIDENZIALE FRANCESE IN AIACCIU)SPERU ESSE STATU ABASTANZA CHIARU PURU INDIPENDENTI FIRMEREMU CULTURALMENTE TALIANU E UN CE BISOGNU DI NISSUNA GHJUSTIFICAZIONE.QUELLI CHI UN HANNU CAPITU ST'OPERA STORICA DI A FRANCIA IN CORSICA UN VOLENU INTENDE CHE U CORSU HE STATU UN CULUNIZZATU CUME L'ALTRI NE MEGLIU NE PEGHJU MA MANIPULATU E INGANNATU SI.ERA SOLU U MIO PARE MA ALMENU V'AGHJU DATU QUALCH'ARGUMENTU E SO PRONTU A LEGHJE I VOSTRI.

30.mandatu da sardu u 13/05/2014 15:08
ahahahahahahah berlusconi! un hè vostru problema!

29.mandatu da FESSE BOUC u 13/05/2014 10:36
"e radiche" "u ligame" nisunu ha dettu "simu taliani". Nimu.

28.mandatu da stella capicursina u 13/05/2014 08:42
Berlusconi corsu vi pare megliu!!!???
ùn vi scurdate di a vostra storia
nè francesi, nè taliani: corsi è basta!

27.mandatu da stella capicursina u 12/05/2014 23:05
è a francia à l'arabi

26.mandatu da FESSE BOUC u 12/05/2014 19:57
Più di 950 "j'aime" pè st'articulu !
Champion du monde u guerciu !

25.mandatu da AFF u 12/05/2014 19:27
Sa fille est encore pire

A FRANCIA FORA

24.mandatu da em u 12/05/2014 15:19 (da un teleffuninu)
heureusement que sa fille n'est pas aussi folle ! on s'en fou de ce qu'il dit, il a deja un pied dans la tombe!

23.mandatu da Calvoise u 12/05/2014 15:03
Sò d'accunsentu 'cù Acquaviva. E radiche sò taliane, micca "francese" (ùn esiste micca "a Francia"), ùn ci vole micca à scurdassine. Ancu sì l'Italia ha listessi prublemi di tutti i paesi d'europa, a perdita di a so identità, u ligame deve esse mantenutu.

22.mandatu da babbò u 12/05/2014 13:26
u stracciu francese...

21.mandatu da babbò u 12/05/2014 13:25
Le Pen dice a stessa cosa che Hollande,Melanchon,Coppé,Sarkosi e tutti i puliticanti francesi ch'elli sianu di diritta o di manca,e ancu l'eletti corsi,Giaccobi, Bucchini,Simeoni,chi s'appiccicanu u stacciu francese nant'u pettu ,per me hè una manere di ricunosce chi a Corsica hè francesa

20.mandatu da au français. oui mais pas aux lepenistes u 12/05/2014 12:58 (da un teleffuninu)
Lepen
fori


19.mandatu da au français. oui mais pas aux lepeniste u 12/05/2014 12:57 (da un teleffuninu)

Lepen
fori


18.mandatu da acquaviva u 12/05/2014 08:15
SCUSATE VULIA SCRIVE SI SBAGLIANU E MICA DI POCU AVIATE CAPITU

17.mandatu da acquaviva u 12/05/2014 08:13
naziunalismu fancese di a sponda diritta chi risponde a quelli di manca di i melenchon bucchini riolacci e una corsica sempre piu francese;quelli chi credenu inde un prugressu cu a vittoria di simeoni o d'altri e mica di pocu.UN CI SBUCHEREMU MICA SOLI U NOSTRU AVENNE HE ITALIA E EUROPA E I PIU CULUNIZZATI SO QUELLI CHI HANNU INGULITU A PRUPAGANDA FRANCESE E ANTI/ITALIANA POSTU CHI U SCOPU MAIO DI A FRANCIA FU DI TAGLIA OGNI LIAMU CU E NOSTRE APPARTENENZE CULTURALE E UMANE.

16.mandatu da O CORSU SVEGLIATI u 12/05/2014 01:53
Ghjè bè d'indignassi di e parolle di LE PEN (buh ! tamantu buzz nant'a internet!)
Ghjè bè di mughjà e di scrive "le pen fora" e "a Corsica he nostra" da per tuttu
Ghjè bè d'esse in zerga e di sparte l'info.....

......ma saria bè dinù di parlà a nostra lingua, d'amparalla a i so ciucci, di mantene e tradizione, a cultura nostra, e u spiritu corsu, di micca vende a so casa di l'antichi a i pinzutacci, e di falà in carrugiu a manifestà!!!!

SVEGLIATEVI

DA QUI A POCU SERA TROPPU TARDI


15.mandatu da ghjacumu u 12/05/2014 01:35
J'en veux pas a Le Pen. Il a le droit d'avoir ses idées et il est con, ça on le sait depuis longtemps.
Le problème, ce sont ceux qui continuent de les voter... vutate per una Corsica Francese!!!!

14.mandatu da Lonzu Ribellu u 12/05/2014 00:09
Corsica sempre Corsa e starà sempre terra CORSA !!
Le pen fora !

13.mandatu da anto u 11/05/2014 20:00
O Zozo ! serà qualchissia chi face una magagna

eppo Le Pen t'hà ragio, à 25% pè u FN i francesacci so in casa soia in Corsica

PRISTU !!!

12.mandatu da anto u 11/05/2014 20:00
O Zozo ! serà qualchissia chi face una magagna

eppo Le Pen t'hà ragio, à 25% pè u FN i francesacci so in casa soia in Corsica

PRISTU !!!

11.mandatu da Général PineHochet u 11/05/2014 19:53
Zont pas d'humour ces keurses !

10.mandatu da Marechal Putain u 11/05/2014 19:49
O Zozo, caaalmati !
Hai à ragiò, scusami, mi sò sbagliatu...
c'est LA FRANCE QUI EST LA CORSE !!!

9.mandatu da Zozo Pastoru u 11/05/2014 19:30 (da un teleffuninu)
Marechal Putain si tu la fermais un peu non ? Tu comprends rien, tu connais pas l''histoire de notre île alors qu''est-ce tu parles que la Corse c''est la France ? Comme si on vous appartenais ? Nous sommes un peuple, une histoire, des traditions.

8.mandatu da sardu u 11/05/2014 18:54 (da un teleffuninu)
bravo!! AVÁ SCUPERTU L AMERICA!! Da 200 anni ormai,mi pare chi hé francese!...BRAVÓ LE PEN! SVEGLIA!!

7.mandatu da IFF u 11/05/2014 18:26
25% di i voti in Corsica. andate a favvi leghje

6.mandatu da Marechal Putain u 11/05/2014 17:51
LA CORSE C'EST LA FRANCE !!!
VIVE LA REPUBLIQUE !!!

5.mandatu da pseudo u 11/05/2014 17:46
Culunialisti fora

1 2
Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook


L'articuli

Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta