Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Bastia ùn hè ancu mortu

U Sporting hè rilanciatu dopu à a so vittoria in Aiacciu. Grossa mubilizazione di i sustenidori turchini per un club chì hè sempre ultimu. È avà cummencianu l'accuse di macciu arrangiatu...



Bastia torna à crede à u miràculu. À quattru punti di u mantenimentu, tuttu hè sempre pussibule. Avà à i ghjucadori turchini di stirpassi pè e sette ultime partite. Sette finale da ghjucà battendusi cum'è leoni.

In quant'à stu derby a partita fù stressante è tantu piacièvule. Sa sottulineà a grande mubilizazione di i sustenidori turchini. Eranu più di 2000 turchini venuti da Bastia, Balagna, Portivechju, Fiumorbu, Valincu, Tàravu, Corti è... Aiacciu pè sustene un club chì hè veramente à parte in a storia di a Corsica.

À tutti quelli chì timÌanu viulenza è gattivezza trà partigiani di l'ACA è di u SCB, ùn ci hè statu nunda di particulare. Sola appena di pruvucazione è di magagna, cum'è in tutti i derby di u mondu.

Cum'è stu striscione "U passatu seti voi, l'avvene semi noi" addirizzatu da i rossi è bianchi à i turchini, chì anu rispostu cun canti anti-OM...

Tutti quelli chì eranu in Timizzolu venneri sera anu capitu chì a partita trà Bastiacci è Aiaccini ùn era arrangiata. Bastava à vede cumu l'ACA ghjucava in l'ultimi minuti... è senza una cacciata tremenda di Dumè Agostini, a partita finia 1 à 1.

E prime accuse venenu da u pseudo-situ Maxifoot.

In quant'à i match arrangiati, forse ci vuleria à dumandà ciò ch'elli ne pensanu i nurdisti di Lens è Boulogne. S'eranu incuntrati annu à l'ultima ghjurnata è s'eranu intesi per chì i dui clubs cullessinu in L1 (vittoria di Boulogne à Lens).

Ma di siguru, quand'elli sò Corsi chì s'incontranu...

D'altre fottò è videò nant'à u situ ufficiale.

Bastia ùn hè ancu mortu

u 3 d'Aprile 2010
U Sgaiuffu



1.mandatu da Tarzan di a vechja cità u 03/04/2010 16:40
Quì l'orsonu s'hè turratu orsareddu, musinosu ch'iddu divinta davanti à torra bastiaccia...
Co voli da spirà chi a funa ùn lintarà da tirà à torra bastiaccia, à si saparani i bastilicacci !

2.mandatu da I Lioni.... u 03/04/2010 17:46
Brigate Bianche-turchine...!!!!!

3.mandatu da Drobnjacku u 03/04/2010 17:48 (da un teleffuninu)
Chi macciu ! U sporting ùn puderà mai more. Avemu da stà in d2 !

Forza Bastia !

4.mandatu da Yambo etchele u 03/04/2010 21:18
CIO ch edda pianti a piazzetta d' essa sempri pro bastiacci,chi ghje fatiganti. U sporting un hé u centru di u ballo corsu e da qui a pocu un ni sintaremu piu parla, s Eddi so amatori nant u tarrenu, sarani in fini amatori di statutu. Nant a 7 vittorii ( chi perfurmanza...) ci n hé dui contru a l aca , alora eti da di chi u match un hé arrangiatu? Ringrazieti piuttostu a l aca chi ani fattu prova di pietà par a salvezza di Bastia

5.mandatu da EIU u 03/04/2010 22:07
Eh po!! Ancu s'ell'era arangiatu u macciu? Chi po fà? Tutti i corsi volenu ch'elle si salvi u Sporting

6.mandatu da Petru ciseschi u 03/04/2010 22:44
Pensu chi l'aca ùn hà cappiatu nundà è s'ell'hà persu duie volte contr'à u sporting ghjè per via di u ghjocu è bastà. So 4 ghjurnate chí l'aca perde è pudia esse 4ta allora i punti ùn si ricallanu miccà. U sporting ferma ultimu mà face tuttu per sbuccà di sta piazza. E partite accunciate ùn s'assumiglianu à a partita d'eri sera chì tutt'u mondu vuglià vince mà u sporting era u piu forte

7.mandatu da Geniu Kabongo u 04/04/2010 02:43
pietà ?!? ùn ci era che da vede cumu l'ACA ha ghjucatu, sin'à l'ultimu minutu per egalizà !

Iè o Yambo, u sporting hè u club di a Corsica, micca solu di i bastiacci, hé cusi ! ùn ci hè che da vede quantu ghjente ci era in a tribuna bastiaccia in timizzolu. ùn so micca i bastiacci chi anu empiutu a tribuna ma l'aiaccini, sartinesi, prupianinchi, taravesi ecc...

un aghju nunda contra l'ACA, so cuntentu di vedeli riesce, ma hè cusi, u Sporting hè u club di u populu corsu, a so pupularità và al dilà di bastia.

in quant'à i macci arrangiati, arricordati quandu in 1988 u SCB avia lasciatu vince u GFCA 6 à 0 per pudè mantenesi à u goal-average. ma ùn hè micca bastatu.

eccu, spergu chi u SCB si mantenerà è che no camperemu d'altri derbys, in L2 o in L1...

8.mandatu da Ghjuvan Ghjacumu Ettamatu u 04/04/2010 10:58
o yambo, o canietta, ci gonfii ! Bravi, cuntinuate A Piazzetta di parlà di u Sporting. È di cosa anu da parlà o Yambo, di l'ACA o di u GAZ chì TUTTU U MONDU SI N'EN FUTTE ?

U Sporting interessa à tutti i Corsi. È micca biscà ! Ai capitu !?

9.mandatu da Quill'altru u 04/04/2010 11:58
Poche seghe à "pustà" nantu à stu blog. À ciò chì mi pare A Piazzetta ùn hè micca un "media" di sirviziu publicu, sè li garba d'esse pro-Sporting, pro-Bongo, pro-Les Forbans ; anti-Alain, anti-Zuccarelli o anti-Birkenstock, ghjè u so dirittu pò nò ?!
Grazie per ciò chè vo fate di tremendu per a lingua è Forza Bastia !

10.mandatu da Marceddu Desaillì u 04/04/2010 14:42 (da un teleffuninu)
Amichi aiaccini, un avemu nunda contra l'ACA. Eiu preferiscu vede un club aiaccinu in L2 piuttostu che Gueugnon, Amiens o Rouen.

Un a pigliate micca male, u SCB hé più pupulare, hé cusì, pè ragione storiche.

Un vole micca di che no semu anti-ACA !

Forza Corsica nanz'a tuttu !


12.mandatu da Alt Rocca u 05/04/2010 16:40
Match aranghjatu ? Fussi la puru ci voli esse tontu pà micca arranghjassi !

13.mandatu da Ismael Triki u 06/04/2010 08:37
Moi aussi, son corso, posto che mangio u figatellu...

14.mandatu da marcu u 06/04/2010 10:07
vuleria ringrazià quantunque l'aca è betclic: 346 € !

so veramente afflitu di a fallata di u sporting in Nationale, mà per furtuna, da quì à pocu ùn si ne senterai più parlà di "derby" ... di "i bastiacci-so-i-piu-scemi-di-a-corsica-intera-è-di-u-mondu" è "solu bastia" è tant'altre cunerie.

... povera noì ...

15.mandatu da van basten u 06/04/2010 11:44
o marcu, ci hè peghju cum'è cunnerie per stu mondu, nò ? ùn trovi micca ?

16.mandatu da linguizzetta1 u 09/04/2010 16:13
ci salveremu!!! a squadra turchina he u club di a corsica..vinceremu l'ultimi partite par stà in L2

17.mandatu da Yambo etchele u 30/04/2010 16:39
O etamatu e kabongo, CIO chi vo diti un vali piu nunda. Ci voli a essa beddu megalo par creda chi Bastia hé a Vera squadra di u populu corsu ,o podassi 30 anni fa. Di corsi un ci n hé manc unu Inde u sporting dipoi l épica di 1981 allora c hé da rida .Una Squadra di francesi e di stranieri cusi un hé a meia . Inquantu a piazzetta ci voli a pricisa s edda hé u situ di a corsica suprana (e micca quidda d' inghjo) postu chi no ci semu

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook


L'articuli

Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta