Accueil
Envoyer à un ami
Version imprimable
Partager

Forza turchini !

L'ora serebbi di più à a "pulizzizazione" di a sucetà, piuttostu ch'è à a pulitizazione...



Forza turchini !
Avete tutti vistu ciò chì s'hè passatu in Tunisia. Avete tutti vistu chì a Francia hè prupostu u so "sapè fà in u mantenimentu di l'ordine" (da vede a videò di a cacciata di MAM. D'altronde, sò decine di casce di granate è lacrymò chì duvianu esse mandate in Tunisia da a Francia.

Hè vera chì à e "forces de l'ordre" francese li garbanu e lacrimògeni è volenu faccine prufittà, ancu s'è vo site un franchouillard piuttostu bravu è tranquillu chì manifesteghja per difende una cumunità di cumune di Francia prufonda... Ùn ci hè ch'è da vede sta videò tremenda chì si passa di cummentu.

Di tutte e manere oghje pudete fà tuttu ciò ch'è vo vulete, o guasi, s'è vo site in bleu. Milioni di manifestanti contr'à a riforma di e ritirate ? Nunda si passa.

Unepochi di CRS si mettenu in greva di a fame è Brice Hortefeux ellu stessu si mette à u garde à vous.

Iè, hè a moda di purtà l'uniforma. D'altronde, stu sonniu u puderete realizà... iè, voi chì site giovanu è chì avete difficultà à truvà un travagliu : ognunu puderà fà parte di a "réserve civile" di a pulizza naziunale, creata in u 2003 pè i pulizzeri à a ritirata. Cun pussibilità di sciaccà i PV è di purtà un'arma... Nò ùn hè micca una magagna.

Più ch'è mai, l'avvene serà turchinu. È cusì sia !

u 6 di Farraghju 2011
Suffittu



1.mandatu da Gjunvan'Marcu u 06/02/2011 23:40
Aghju scrittu un articulu ind' u mo blog annant'à què

2.mandatu da Michè u fliccu u 08/02/2011 09:24
è allora?

Novu cumentu :


Seguitateci nant'à Facebook



Abbunatevi à a newsletter

Circà nant'à A Piazzetta